پایگاه خبری خانه فوتبال:

شاهرخ بیانی مربی تیم هوادار گفت: اگر قرار باشد بازی ما هم به سر نوشت مسابقه با پیکان دچار شود، در ورزشگاه آزادی بازی نمی‌کنیم.شاهرخ بیانی دستیار اول استقلالی ساکت الهامی در گفت‌وگو با خبرورزشی قاطعانه تاکید کرد، تیم هوادار تحت هیچ شرایطی زیر بار بازی کردن با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در حضور تماشاگران نخواهد رفت. مصاحبه بیانی را در ادامه می‌خوانید:

طبق برنامه شما در مرحله نیمه نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس هستید ولی حالا شایعه شده این مسابقه هم به سرنوشت بازی پرسپولیس با پیکان دچار شود که پیکانی‌ها میزبان بودند اما در نهایت در ورزشگاه آزادی برگزار شد.  موضع شما در این رابطه چیست؟

قبلاً به خبرورزشی گفتم و حالا هم دوباره با صراحت اعلام می‌کنم اگر قرار باشد بازی ما هم به سر نوشت مسابقه با پیکان دچار شود، در ورزشگاه آزادی بازی نمی‌کنیم. البته در رابطه با آن مسابقه شنیدم که برخی از مسئولان پیکان خودشان موافق بودند ولی ما تحت هیچ شرایطی زیر بار انجام چنین کاری نمی‌رویم. مسابقه هوادار با پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی حتماً باید در ورزشگاه شهید دستگردی و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

و اگر این اتفاق رخ ندهد و بگویند حتماً باید در آزادی بازی کنید تکلیف چه می‌شود؟

اگر بخواهند چنین اجباری را پیش پای ما بگذارند، بازی نمی‌کنیم.  بگذار سه بر صفر بزنند. نمی‌شود که ما از حق قانونی و مسلم خود محروم شویم. این قانون فیفا است که هر باشگاهی برای خود ورزشگاه معرفی می‌کند و می‌خواهد از مزیت میزبانی بهره ببرد. هوادار در نیمه نهایی میزبانی است و باید از این موقعیت استفاده کند.

واقعاً بازی نمی‌کنید؟

بله اگر قرار باشد بازی در ورزشگاه آزادی باشد و تماشاگر هم بیاید، بازی نمی‌کنیم. بگذار مسابقه را سه بر صفر به نفع پرسپولیس بزنند؛ اصلا اگر قرار باشد این طوری رفتار شود و بازی ما با پرسپولیس را به ورزشگاه آزادی و در حضور تماشاگران بگذارند خوب بهتر است پرسپولیس را قهرمان جام حذفی اعلام کنند و خلاص. البته هنوز مسئولان محترم سازمان لیگ در این رابطه بیانیه رسمی‌نداده اند و ما اساس را بر این گذاشتیم که میزبان پرسپولیسی‌ها هستیم ولی اینطوری نمی‌شود که ما از میزبانی خودمان محروم شویم و به ورزشگاهی برویم که مملو از جمعیت می‌شود. در این میان یک عده معدود هم بیایند و هتاکی کنند، خبری هم از درآمد بلیت فروشی و تبلیغات محیطی برای باشگاه ما نباشد و هوادار نیز به حق واقعی خود نرسد. امیدوارم مدیران محترم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ چنین اجازه ای را ندهند و مانع از ضایع شدن حق قانونی تیم ما شوند. البته اگر تضمین بدهند که تماشاگر به ورزشگاه نمی‌آید حاضریم با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی کنیم ولی همانطور که گفتم، به شرطی که تضمین بدهند بازی بدون تماشاگر است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: