پایگاه خبری خانه فوتبال:

این روزها بازار کُری خوانی و زیر سئوال بردن صدرنشینی و قهرمانی احتمالی پرسپولیس داغ شده است. بارسلونا با غلبه بر اسپانیول توانست پس از سه سال قهرمان لالیگا شود که این اولین قهرمانی آنها در دوران بعد از مسی بود. در حقیقت کاتالان ها دوران سختی را پشت سر گذاشته بودند اما امسال به لطف انسجام دفاعی فوق العاده خود و بردهای اقتصادی پرشمار توانستند قهرمان لالیگا شوند و برای بیست و هفتمین بار جام قهرمانی لالیگا را بالای سر بردند.

رئال مادرید یکی از اولین تیم هایی بود که قهرمانی لالیگا را تبریک گفت. صفحه رئال مادرید در توییتر در پایان بازی نوشت:" تبریک به بارسلونا، قهرمان لالیگای ۲۳-۲۰۲۲." در حقیقت ویارئال، اوساسونا، ختافه، سوسیه داد، کادیز، الچه، سویا، بیلبائو، مایورکا و بتیس تیم هایی بودند که به بارسا تبریک گفتند و خاویر تباس رییس لالیگا نیز در توییتی نوشت:" تبریک به بارسلونا به خاطر قهرمانی شایسته لالیگا در فصل ۲۳-۲۰۲۲، تورنمنتی که پرفشارترین و احساسی ترین تورنمنت دنیاست. پیروزی بارسا نشانگر روح رقابتی و کیفیت بازی است. احسنت، قهرمانان."

ناصرمحمدخانی ستاره اسبق پرسپولیس ضمن اشاره به این موضوع گفت: من سر در نمی آورم که چرا برخی رقیبان پرسپولیس حرف های عجیب و غریب می زنند. زمانی که خودشان صدرنشین بودند همه چیز پاک بود و روی قدرت خودشان به آن جایگاه رسیده بودند اما حالا که پرسپولیس صدرنشین و شانس اصلی قهرمانی لقب گرفته این صحبت ها مطرح می شود. رئال مادرید اولین تیمی بود که قهرمانی بارسلونا در فصل تازه به اتمام رسیده لالیگا را به رقیب دیرینه خود تبریک گفت.

وی ادامه داد: انصافا کدام دو تیم ایرانی و هواداران آنها به اندازه رئال مادرید و بارسلونا با هم کُری دارند؟ من نمی گویم دوستان به سبک رئال مادرید به بارسلونا تبریک بگویند اما حداقل می توانند ساکت باشند. به این فکر کنند که در فصل جاری چه رقابت جالب و قشنگی بین آنها بوده است. تیم پرسپولیس بازی های بزرگی را در لیگ برتر و جام حذفی برده و حریفانش را شکست داده است. هیچ بازیکن،مربی یا مدیری نمی تواند این تیم شایسته را زیر سئوال ببرد. یحیی گل محمدی و بچه هایش در این فصل گل کاشته اند و خود کسانی که این حرف ها را می زنند در خلوت به حرف خودشان می خندند. این صحبت ها به نوعی فرار به جلوست برای اینکه هواداران خود را گمراه کنند.

ناصرمحمدخانی خاطرنشان کرد: شما دیده اید یک مدیر، سرمربی یا بازیکنی بگوید ما اشتباه کردیم یا در فلان بازی لغزش داشتیم و صدر جدول را به پرسپولیس دادیم. این حرف ها زده نمی شود چون تصور می کنند زدن این حرف ها عملکرد خودشان را زیر سئوال می برد بنابراین راحت ترین کار مصاحبه علیه پرسپولیس است. تلاش جالبی هم انجام می دهند که موفقیت، صدرنشینی یا قهرمانی پرسپولیس را زیر سئوال ببرند تا اشتباهات خودشان کمرنگ تر شود. ای کاش یکی از این دوستان به اشتباهات خود اشاره می کرد اما در این فوتبال خیلی سخت است که شما شهامت این کار را داشته باشید.

وی افزود: هنوز هیچ چیزی مشخص نشده و یک هفته باقی مانده است. چرا دوستان روی قهرمانی پرسپولیس زوم کرده و حرف های عجیب و غریب می زنند؟ این قدر که در این چند هفته درباره پرسپولیس مصاحبه کرده یا بیانیه داده اند اگر روی تیم خودشان تمرکز می کردند چه بسا می توانستند صدرنشین باشند اما آن قدر به پرسپولیس فکر کردند و درمورد این تیم صحبت کردند که تمرکز خودشان از بین رفت. جالب تر اینکه دوستان فقط روی قهرمانی پرسپولیس حساسیت داشته و هر تیم دیگری قهرمان شود مشکلی وجود ندارد!

فوق ستاره پرسپولیس در دهه ۶۰ در پایان گفت: من مطمئن هستم پرسپولیس و بازیکنان این تیم وارد این حواشی نشده و با قدرت قهرمان لیگ برتر خواهند شد. اینکه برخی بازیکنان و تیم ها مصاحبه می کنند و حرف های عجیب و غریب درخصوص پرسپولیس می زنند باعث می شود بچه های این تیم با قدرت بیشتری بازی کنند. این مصاحبه های زشت بیشتر به بچه های پرسپولیس انگیزه می دهد چون باید خیلی چیزها را ثابت کنند و حتم بدانید بهترین نمایش تیم پرسپولیس را در هفته سی ام خواهید دید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: