پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: نساجی با توجه به برخی مشکلات و جذب نشدن نفرات خوب، از آنها تیمی قدرتمند ندیدیم که بتواند در این بازی پرسپولیس را به چالش بکشاند.|به گزارش مشرق، اسماعیل حلالی در خصوص دیدار حساس پرسپولیس با نساجی مازندراندر هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت : پرسپولیس محکوم به پیروزی در دیدار پایانی خود در لیگ برتر است و باید با کسب سه امتیاز این دیدار حساس جشن قهرمانی خود را تکمیل کند. در این فصل پرسپولیس‌ها فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کردند و توانستند در ۷ دیدار اخیر خود ضمن کسب امتیازات لازم، خود را در کورس قهرمانی حفظ کنند.

وی ادامه داد: در این فصل تیم‌های مدعی استقلال، سپاهان و تراکتور نیز شرایطی همانند پرسپولیس داشتند تنها تفاوت‌شان، حفظ موقعیت و داشتن ثبات بود. برد در شهرآورد پایتخت و همچنین تساوی سپاهان مقابل ملوان باعث شد تا سرخپوشان بتوانند با شرایط روحی و روانی بهتری خود را به صدر جدول برسانند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: برتری مقابل نساجی در آخرین بازی لیگ بسیار حیاتی و حساس خواهد بود و برد در این بازی و قهرمانی لیگ دست خودمان خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال آیا نساجی می‌تواند پرسپولیس را در این دیدار به چالش بکشد، گفت: در این فصل نساجی با توجه به برخی مشکلات و جذب نشدن نفرات خوب، از آنها تیمی قدرتمند ندیدیم که بتواند در این بازی پرسپولیس را به چالش بکشاند. تنها در دیدار حذفی مقابل پیکان این تیم توانست پیروز شود. معتقدم در این بازی انگیزه پرسپولیسی‌ها برای قهرمانی زیاد است.

وی در خصوص اینکه سپاهانی‌ها به قضاوت داوری بیشترین اعتراض را داشتند؛ چه میزان قضاوت داوری به زیان این تیم بوده است توضیح داد: همه تیم‌ها از داوری زیان و سود برند؛ چه کاری برای داوران خود کرده‌ایم که از آنها توقعات زیاد داریم؟ هنوز لیگ تمام نشده که بخواهیم در خصوص داوری صحبت کنیم. سپاهان تیمی قابل احترام است و نباید به بازیکنان خود اجازه بدهند تا در این خصوص ابراز نظر کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: