پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: مقابل پرسپولیس با حداکثر توانمان استفاده می کنیم و اگر بازیکنی صد در صد بازی نکند، در جام حذفی هم بازی نخواهد کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کارلوس انرخوس در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فردا بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم. با هواداران خودمان و در خانه داریم. 3 امتیاز دارد و تمام تلاشمان را می کنیم تا بازی را ببریم. مثل همیشه تلاش می کنیم تا پیروز بیرون بیاییم.

وی در خصوص اینکه آیا برای فصل بعد برنامه‌ای دارد و آیا می‌داند که در این تیم ماندنی هست، گفت: هنوز اتفاقی نیفتاده، الان فقط نگران بازی فردا هستیم و همچنین بازی جام حذفی با استقلال. فکر می‌کنیم.

سرمربی نساجی در مورد اینکه گفته می‌شود ممکن است این تیم در بازی فردا با تمام نفرات وارد زمین نشود، گفت: تصمیم گیری با من است که چه بازیکنی بازی کند.

وی در خصوص اینکه آیا از تمام توان استفاده می‌کند، اظهار داشت: معلوم نیست.

انرخوس در مورد غایبین تیمش برای بازی فردا، گفت: حردانی یکی از مصدومان است و هنوز خوب نشده است. مهدی نظری کمی کسالت داشت. بقیه نفرات هستند. کریم اسلامی هم در لیست ما هست و در‌مورد بازی کردن بازیکنان تصمیم گیری می‌شود.

سرمربی نساجی در خصوص اینکه شیوه بازی این تیم در بازی حساس فردا چگونه است، عنوان کرد: مثل همیشه بازی خودمان را انجام می‌دهیم و تمام تلاش و توان‌مان را به کار می‌گیریم.

وی در مورد اینکه آیا این بازی حس و حال ویژه‌ای برای او دارد، گفت: یک بازی دیگر است. خیلی وقت است در فوتبال و اینطور بازی‌ها هستم. مثل همیشه حرفه‌ای برخورد می‌کنیم، هر اتفاقی می‌خواهد برای حریف بیفتد. در‌مورد تیم دیگری صحبت نمی‌کنم. کار خودمان را انجام می‌دهیم. حرفه‌ای کار می‌کنیم و با حداکثر توان‌مان ادامه می‌دهیم.

انرخوس در مورد اینکه حدود ۳۲ سال پیش تکلیف قهرمانی پرسپولیس در هفته آخر لیگ به بازی نساجی گره خورده بود و این تیم ۲ بر صفر برنده شد در‌حالیکه پرسپولیس به تساوی نیاز داشت و آیا فردا نساجی می‌تواند تاریخ را تکرار کند، اظهار داشت: تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم ولی فوتبال الان فرق می‌کند. زندگی همه ما دچار تغییر و تحول می‌شود. فوتبال هم همین است. نساجی مازندران فردا می‌خواهد یک بازی فوتبال انجام دهد. همه ما با هم هستیم. مثل همیشه بازی می‌کنیم. با تمام توانایی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

سرمربی نساجی در مورد اینکه فشار زیادی روی بازیکنان پرسپولیسی این تیم وجود دارد، گفت: بازیکن فوتبال حرفه‌ای است. همه می‌خواهند در اینطور بازی‌ها شرکت داشته باشند. برای من این بازی متفاوت نیست. مثل بازی با هوادار یا تیم‌های دیگر است. تیم ما خوشبختانه توانسته خودش را در لیگ نگه دارد. یک بازی حذفی با استقلال داریم. همه بازیکنان قول دادند و برای این دو بازی آماده هستند. اگر بازیکنی صددرصد بازی نکند در‌جام حذفی هم نمی‌تواند بازی کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: