پایگاه خبری خانه فوتبال:

هفته پایانی لیگ برتر درحالی امروز برگزار خواهد شد که دو تیم استقلال و تراکتور در ورزشگاه آزادی یک بازی تشریفاتی را برگزار خواهند کرد. از تمرینات استقلال خبر رسیده که ریکاردو ساپینتو می‌خواهد برای بازی فردا تیمش را با چند تغییر نسبت به بازی گذشته مقابل مس رفسنجان به مصاف تراکتور بفرستد. سید حسین حسینی و عارف غلامی دو تن از بازیکنان اصلی استقلال در این فصل با نظر سرمربی پرتغالی از لیست خط خوردند.

قرار است سینا سعیدی فر گلر سوم استقلالی‌ها جانشین حسینی در بازی مقابل تراکتور شود. در غیاب عارف غلامی هم شاهد زوج محمد حسین مرادمند و رافائل سیلوا در قلب خط دفاعی استقلال خواهیم بود. در سمت راست خط دفاعی صالح حردانی به میدان خواهد رفت و در سمت چپ هم بعد از مدت‌ها شاهد حضور ابوالفضل جلالی در ترکیب اصلی استقلال خواهیم بود. جلالی در هفته‌های اخیر حتی نامش در بین نیمکت نشینان هم نبود ولی در این بازی از ابتدا به میدان خواهد رفت تا سلمانی با استراحت در این بازی آماده دیدار مقابل نساجی در جام حذفی شود.

در خط میانی هم مهدی مهدی پور، سعید مهری و روزبه چشمی به میدان خواهند رفت. حضور چشمی بعد از غیبت در بازی گذشته از نکات جالب توجه ترکیب استقلال خواهد بود. در خط حمله هم محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری ۳ بازیکن فیکس استقلال در آخرین بازی لیگ خواهند بود.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی مقابل تراکتور به این شرح خواهد بود: سینا سعیدی‌فر، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، سعید مهری، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: