پایگاه خبری خانه فوتبال:

اگرچه هنوز جواب MRI از زانوی آسیب دیده رضا میرزایی به دست پزشکان استقلال نرسیده، اما به نظر می‌رسد او با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است.
به گزارش "ورزش سه"، رضا میرزایی انواع اتفاقات عجیب و غریب را در فصل جاری فوتبال ایران سپری کرد. او در ابتدای فصل با حاشیه‌های فراوان از سپاهان راهی استقلال شد. میرزایی به واسطه منش خاص و خوش‌اخلاق بودنش با گذشت مدتی کوتاه سریعا با هواداران استقلال ارتباط برقرار کرد و به یکی از بازیکنان محبوب این تیم تبدیل شد.

مدافع-هافبک راست اصفهانی استقلال بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان که به عنوان یار تعویضی به زمین رفت و یک گل زیبا زد و یک پنالتی برای تیمش در دقایق پایانی گرفت،‌ محبوبیتش دوچندان شد و نامش بیشتر بر سر زبان‌ها افتاد.

در هفته‌های پایانی لیگ برتر هم میرزایی یکی از بازیکنان تعویضی ثابت استقلال بود و عملکرد نسبتا مناسبی در ترکیب تیمش ارائه کرد. با این حال در آخرین بازی لیگ برتر اتفاقی تلخ را پشت سر گذاشت که به واسطه آن باید ماه‌ها دور از میادین باشد.

رضا میرزایی که در بازی آخر لیگ برتر مقابل تراکتور در پی مصدومیت صالح حردانی به زمین رفته بود، در دقیقه 53 با مصدومیت شدیدی از ناحیه زانو مواجه شد و در حالی که درد شدیدی داشت و پزشکان استقلال زیر کتف‌های اورا گرفته بودند لنگ‌لنگان زمین بازی را ترک کرد.

در تصاویر ثبت شده از لحظه مصدومیت میرزایی مشخص بود که این بازیکن در پی چرخش زانو از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده اما آبی‌ها امیدوار بودند که رباط او دچار کشیدگی شده باشد.

ا این تفاسیر رضا میرزایی حداقل بین 6 تا 8 ماه باید دور از میادین باشد و دوران نقاهت خود را سپری کند. موضوعی که برای این بازیکن قطعا خبر خوبی نیست و می‌تواند بدترین اتفاق ممکن برای او در پایان فصل بیست و دوم لیگ برتر باشد.

با توجه به چرخش زانوی این بازیکن مشخص بود که آسیب دیدگی او از ناحیه رباط است، اما استقلالی‌ها امیدوار هستند که رباط صلیبی او دچار کشیدگی شده باشد و پارگی نداشته باشد. میرزایی روز گذشته در محل تمرین استقلال حضور یافت و پزشکان آخرین وضعیت او را بررسی کردند. در این معاینه میرزایی به حدی درد داشت که پزشکان نتوانستند به طور دقیق زانوی او را معاینه کنند.

میرزایی بعد از تمرین روز گذشته از پای مصدوم خود MRI گرفت و جواب آن عصر روز یکشنبه به دست پزشکان استقلال خواهد رسید. او امیدوار است که بعد از گرفتن جواب MRI مشخص شود که به رباط صلیبی‌اش (ACL) آسیبی نرسیده باشد، اما با توجه به وضعیتی که این بازیکن 27 ساله دارد، به نظر می‌رسد پارگی رباط صلیبی او قطعی است.

رضا میرزایی حدود 8 ماه باید دور از میادین باشد و دوران نقاهت خود را سپری کند. مسئله‌ای که باعث می‌شود او حداقل تا پایان نیم فصل اول لیگ آینده قادر به همراهی استقلال نباشد. این مصدومیت برای میرزایی قطعا خبر خوبی نیست و می‌تواند بدترین اتفاق ممکن برای او در پایان فصل بیست و دوم لیگ برتر باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: