پایگاه خبری خانه فوتبال:

اولین ملی‌پوش پرسپولیس توسط خلیلی شکار شد
آکادمی پرسپولیس استارت رسمی خود را برای حضوری موفق در فصل آتی را زده و به دنبال جذب ستاره‌ها و استعدادهای آتی فوتبال ایران است.
به گزارش "ورزش سه"، محسن خلیلی مهاجم اسبق پرسپولیس که مدتی نیز به عنوان سرپرست در تیم پرسپولیس کار را دنبال کرده، اکنون به عنوان مدیر آکادمی نیز توانایی‌های خود را به بهترین شکل به اجرا گذاشته است. رده پایه‌های پرسپولیس فصل گذشته عملکرد موفقی از خود به جا گذاشتند و بعد از مدت‌ها از حواشی خاص پایه‌ها فاصله گرفته و نتایج موفقی خصوصا در دربی‌ها ثبت کردند.

اکنون محسن خلیلی در راستای بازیکن سازی و سود بردن از استعدادهای قصد دارد، در این فصل انقلابی بزرگ در رده پایه‌ها شکل دهد. آنها قصد دارند اینبار تست گیری و جذب بازیکن را به صورت جدی‌تری دنبال کنند تا بتوانند بستری مناسب برای تیم بزرگسالان شکل دهند. این در حالیست که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز در فصل جاری توجهی ویژه به رده پایه‌ها داشت و با دعوت از چند بازیکن امید در تمرینات بزرگسالان، در چند بازی نیز از آنها سود برد.

در تازه‌ترین اقدام در رده نوجوانان، این باشگاه اکنون با کاپیتان تیم نوجوانان ایران به توافق دست یافت و جذب سرخپوشان شده است. سمیر حبوباتی کاپیتان تیم نوجوانان که در آخرین تقابل تدارکاتی این تیم برابر پرسپولیس در ترکیب تیم حسین عبدی به کار گرفته شده بود، اکنون با سرخپوشان و محسن خلیلی به توافق دست یافته و رسما به پرسپولیس پیوست.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: