پایگاه خبری خانه فوتبال:

جواد نکونام پس از دیدار فولاد - الفیصلی و برد تیم سابقش تاکنون به دور از اتفاقات فوتبالی ‌بوده است.

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی در سکوت مطلقی درخصوص اتفاقات فوتبالی روزهای خود را سپری می‌کند. او پس از چهارسال حضور در فولاد و کارنامه قابل قبول با دو قهرمانی و دو کسب سهمیه آسیایی و صعود تیمش به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا به یکباره و ناگهانی و با دادن یک بیانیه اینستاگرامی از فولاد رفت تا این عملکرد تا حدی در سایه قرار بگیرد و کمتر در محافل فوتبالی از آن صحبت شود و پشت خاکستر‌ حواشی بماند.

جدایی نکونام هنوز پر از رمز و رازهایی است که دو طرف در خصوص آن سکوت کرده‌اند و مشخص نیست تا چه موقع این سکوت از سوی کاپیتان سابق تیم ملی ادامه دار خواهد بود اما روزهای فوتبالی نکونام به نظر می‌رسد به زودی دوباره آغاز شود، لیگ برتر ایران یا شاید لیگی خارجی دوباره او را با فوتبال آشتی می‌دهد. او البته میراث خوبی علاوه بر قهرمانی‌ها و بهترین رتبه فولاد در آسیا از خود به جای گذاشت، سعادت حردانی و محمد امین حزباوی که به تازگی به السد قطر پیوسته دو‌بازیکن آکادمی این باشگاه بودند که رشد زیادی در تیم نکونام کردند و البته احیای دوباره ستاره‌هایی چون رضاوند، احمدزاده، شیری، پاتوسی در فولاد.

باید منتطر ماند و دید کاپیتان سابق اوساسونا چه موقع دوباره در فوتبال ایران آفتابی خواهد شد و این بار با هدایت چه تیمی بازخواهد گشت‌ و آیا دلایل خودش برای جدایی ناگهانی از تیم سابقش را رسانه‌ای می‌کند و یا سکوت را همچنان پیشه می‌کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: