پایگاه خبری خانه فوتبال:

دیدار پرسپولیس و استقلال احتمالا با حضور 50 هزار نفر برگزار می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیمهای پرسپولیس و استقلال در حالی به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که همه منتظر روشن شدن تکلیف تعداد تماشاگران این بازی هستند.

در شهرآورد قبلی، 15 هزار بلیت فروشی اینترنتی انجام شد اما در نهایت ازدحام طرفداران بدون بلیت مقابل ورزشگاه باعث شد تا درهای طبقه دوم نیز به روی هواداران باز شود و حدود 50 هزار نفر از این بازی دیدن کنند.

حالا اما به نظر می‌رسد مسئولان قصد دارد تعداد بلیتهای فروخته‌شده را افزایش دهند. مدیر ورزشگاه آزادی اعلام کرد که این استادیوم ظرفیت حضور 50 هزار تماشاگر را دارد اما تصمیم برای بلیت‌فروشیی با نهادهای تصمیم‌گیر خواهد بود.

پیش از این روابط عمومی سازمان لیگ نیز گفته بود که این نهاد در مورد تعداد تماشاگران تصمیم نخواهد گرفت. بنابراین باید منتظر جلسه فردای شورای تامین ماند.

با این حال نکته مهم این است که تخریب سکوهای غربی ورزشگاه آزادی باعث شده تا عملا این قسمت قابل استفاده نباشد اما شاید حضور پرشور تماشاگران باعث شود تا آنها در این قسمت نیز مستقر شوند.

به هر حال فینال جام حذفی با استقبال بسیار خوب هواداران همراه خواهد شد و باید دید مسئولان ذی ربط چه تصمیمی برای این بازی خواهند داشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: