پایگاه خبری خانه فوتبال:

صرف نظر از نتیجه ای که در جام حذفی به دست می‌آید، باشگاه استقلال علاقمند به تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو دست کم به مدت یک فصل دیگر است.
به گزارش "ورزش سه"، استقلال در سوپر جام قهرمان شد و در لیگ برتر هم همواره یکی از اضلاع قهرمانی بود اما در نهایت جام به تیم پرسپولیس رسید و اکنون هم به دیدار پایانی جام حذفی راه پیدا کرده است. این‌ها بهانه‌های خوبی برای تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو از سوی باشگاه استقلال است. در این بین نکته مهم دیگری هم وجود دارد. باشگاه استقلال وارد ششمین ماهی می‌شود که به کادر فنی و بازیکنان خود درصدی از قرارداد پول نداده و طبیعتا ریکاردو ساپینتو و دیگر خارجی‌های استقلال می‌توانستند اردوی تیم را رها و با شکایت به فیفا حقوق خود را مطالبه کنند. همان کاری که آندره آ استراماچونی انجام دهد اما ریکاردو ساپینتو پای تعهد خود ماند و همه خارجی‌ها و ایرانی‌ها را موظف کرد، هر روز بهترین خود را برای تیم بگذارند و اگر باشگاه در نهایت دستمزد آن‌ها را پرداخت نکرد، از راه‌های قانونی برای احقاق حق استفاده کنند. با شرایط مالی که این فصل استقلال داشت از دست دادن سوپر جام و نبودن در جمع مدعیان قهرمانی در لیگ برتر و عدم راهیابی به دیدار پایانی جام حذفی بهانه‌های زیادی داشت.

باشگاه استقلال با وکیل ریکاردو ساپینتو نشست برگزار کرده و طرفین دیدگاه‌های خود را برای تمدید قرارداد مطرح کردند و به نظر می‌رسند این قرارداد به زودی امضاء می‌شود. به خصوص که سرمربی در مصاحبه‌های اخیر خود گفته در تمدید قرارداد همه چیز پول نیست. گفته می‌شود ریکاردو ساپینتو لیست خرید خود برای فصل جدید که شامل بازیکنان ایرانی می‌شود، را آماده کرده و بعد از تمدید تحویل باشگاه می‌دهد و بعد تهران را ترک می‌کند. جالب اینجاست ریکاردو ساپینتو خیلی اشتیاق به جذب بازیکن خارجی ندارد و درصورتی بازیکن خارجی جذب می‌کند که جای او با بازیکن داخلی پر نشود. او در تعطیلات زمستانی هم حاضر به جذب بازیکن خارجی نشد و می‌گفت خجالت می‌کشم در حالی که بازیکنان ایرانی ماه‌ها بدون دریافت دستمزد بازی کرده اند، بازیکن جدید خارجی جذب کنم و بار مالی جدیدی روی دوش باشگاه بگذارم. البته که حفظ ستاره‌های فعلی تیم به خصوص مهدی قایدی و محمد محبی یکی از تاکیدات ریکاردو ساپینتو برای فصل جدید است.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: