پایگاه خبری خانه فوتبال:

علیرضا بیرانوند گلر اصلی تیم ملی ایران متولد 30 شهریور 1371 است. علیرضا بیرانوند در خرم آباد بدنیا آمد. علیرضا بیرانوند دروازه بان است. علیرضا بیرانوند سالهاست دانشجوی لیسانس رشته تربیت بدنی دانشگاه سما می باشد.  علیرضا بیرانوند  از کارگری به دروازه بان شماره یک ایران با 194 سانتی متر قد رسید

این روزا می ببینیم که بعد از برد پرسولیس در بازی دربی روز چهاشنبه، همچنان میون هوادارای تیم آبی و قرمز کلی حرف و حدیث وجود داره که هر کی به نفع تیم مورد علاقه خودش صحبت هایی میکنه. اما در این بین خب از اونجایی که پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد و از طرفی هم به دلیل قهرمانی در لیگ قهرمانی سوپر جام رو هم کسب کرد، حسابی این جدال میون هوادارا شعله ور تررر شد! علیرضا بیرانوند هم که می دونید گُلر تیم سرخ پوشان هستش و خیلی ساله که تو دروازه پرسپولیس داره تلاش میکنه. علیرضا بیرانوند اما پیش از اینها هم با موضوعات مختلف در جام جهانی که همین چند ماه پیش بود حسابی حاشیه دار شد و میشه گفت در حال حاضر از چهره های به شدت جنجالی شده که آب هم نوش جان کنه بولد میشه! خب به طبع یکسری هوادار علیرضا بیرانوند هستند و یکسری هم مخالف وی؛ به همین علت در اینستاگرام ممکنه فشارهای وارده حتی به همسر و فرزندان بیرانوند نیز برسه.

علیرضا بیرانوند

جشن بارانا خانوم واسه علیرضا بیرانوند! 

اما یه چیز که کلا میون چهره های مشهور خیلی باب هستش اینه که به حواشی اصلا جوابی نمیدن و کلا هم خودشون و هم خانوم بچهاشون یه جور رفتار میکنن که انگا اصلا هیچ اتفاقی نیوفتاده و صحبتی هم نیست! البته که شاید بشه گفت درستشم همینه و اگه قرار باشه شخص به همه کنش ها واکنش داشته باشه پس دائما باید در حال جوابدهی باشه و اثبات!!

علیرضا بیرانوند

جالبیه علیرضا بیرانوند و به خصوص همسرش اکرم خانوم همینه که اصلا جوری به همه جنجالات پشت کردن که انگار اصلا نه خانی اومده و نه خانی رفته! اکرم بانو همسر علیرضا بیرانوند می باشد که خیلی ساله با آقای دروازه بان زیر یک سقفه! این زوج که صاحب دو فرزند دختر و پسر می باشند، پیج هایی دارند که به مانند بلاگر ها گردونده میشه!

علیرضا بیرانوند

بارانا دختر کوچیکه علی بیرو هستش که از همین سن و سال کم راه و رسم ژست و عکاسی و شاخ اینستاگرام شدن رو به خوبی یاد گرفته و پیجی بزرگ داره که البته توسط مامان جان اداره میشه. بارانا به تازگی تصاویری همراه با پدر گذاشت تا به اونچه که بابا جان رسیده افتخار کنه.

علیرضا بیرانوند

لباس پرنسسی همسر علیرضا بیرانوند در جشن تولد دخترش

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند

بیوگرافی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند متولد 30 شهریور 1371 می باشد که در خرم آباد متولد شد. علیرضا سالهاست دانشجوی لیسانس رشته تربیت بدنی دانشگاه سماست که از کارگری به دروازه بان شماره یک ایران با 194 سانتی متر قد رسید. آقای گُلر در خانواده عشایر به دنیا اومده و بزرگ شده اما در نهایت با تلاش خود به جایگاه حال حاضرش رسید!

جدایی علیرضا بیرانوند و همسرش صحت دارد؟

علیرضا بیرانوند این روزا یه قرمز پوش پرطرفداره که در فضای مجازی فعالبت بسیاری داره. جالبیه موضوع اینجاست که یه پیج فعال خودش داره، یه پیج خانومش داره، به پیج دختر کوچولوش داره و یه پیجشم پسر سن پایینش! ظاهرا اکرم بیرانوند یا بهتره بگیم خانوم آقای بیرانوند علاقه وافری به پیج زدن دارن و ادمین همه صفحات به جز همسر جان هم خودشون هستند. اما در ادامه ابتدا با تصاویری از این زوج شروع کنیم تا ادامه ماجرا.

علیرضا بیرانوند

مثلا یکی از حواشی علیرضا بیرانوند این بود که تو همون تایم جام جهانی خانومی اومد و ادعا کرد که این بازیکن ملی پوش رفته تو دایرکتش و قصد ارتباط باهاش رو داشته! خانوم خانوما با انتشار یک اسکرین شات حرف و حدیث های بسیااار  زیادی برای علیرضا بیرانوند ساخت که در نهایت باید گفت خیلیا منتظر این بودن تا طلاق بین علیرضا و همسش اکرم رو بشنون اما ظاهرا این زوج حتی ذره ای از مشکلاتشون رو نمیارن تو مجازی و هیچ صحبتی هم در این رابطه نکردند!

اکرم بیرانوند حتی برای انتشر تصاویر خود نیز به شدت محتاط عمل میکنه چرا که مثلا مدتی پیش در یک عکس خانوادگی تا به این اندازه حواسش بود که کمی مچ پاش معلومه رو با استیکر بپوشه!

علیرضا بیرانوند

اما ازدواج سخت علیرضا بیرانوند و همسرش وقتی عموش آقارو قبول نمیکرده!

همونطور که گفتیم اکرم خانوم دخترعموی علیرضا بیرانوند هستش که خیلیم سخت تونستن ازدواج کنن! بیرانوند در رابطه با ازدواجش میگه: زمانی که از روستا برای رفتن به مدرسه به شهر اومده شب ها به خونه عموش میرفته و در اونجا رفته رفته به دختر عموش علاقمند میشه و زمانی که به سن 18 سالگی رسیده از پدر و مادرش میخواد که به خواستگاری دختر عموش برن و اکرم بانو رو خواستگاری کنن! اما عمویش پاسخ منفی داد.

مدلینگ اکرم بیرانوند بعد از عمل های زیبایی!

با توجه به اینکه این روزا دیگه خانومای بازیگر و خانومای فوتبالیست ها و بلاگرا و ... همه و همه شدن یه پا مدلینگ تمام عیار و تو این حوزه فعالیت دارند، اکرم بانو نیز از قافله عقب نموند و تصاویری اینچنین منتشر کرد. اکرم بیرانوند عمل زیبایی در چهره خود داشته که خب این موضوع رو به راحتی میشه با مقایسه تصاویر قبل و بعدش فهمید. همین شد که اکرم بیرانوند با انتشار تصاویر زیر به حوزه مد و فشن جوین شد!

علیرضا بیرانوند

دختر علیرضا بیرانوند ورزشکاره خفففن!

در ابتدای متن گفته شد که اکرم بیرانوند برای بچهاشم پیج باز کرده که البته این حرکت خیلی دور از انتظار نیست چرا که بسیاری از افراد رو می بینیم که با استفاده از انتشار عکس و فیلم از بچهاشون جذب فالوور دارند.

بارانا بیرانوند دختر علیرضا بیرانوند می باشد که به مانند پدر اهل ورزشه اما از نوع ژیمناستیکش! مامان جان با توجه به اینکه بارانا یه دختر شیرینه، تصاویر و ویدیوهای بسیاری ازش به اشتراک میذاره و اینبار از ورزش بارانا ویدیویی پست کرد که مورد توجه قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانیه که قطعا حتی اگه فوتبالی هم نباشید می شناسیدش چرا که تو همین یکی دو هفته اخیر حسابی حاشیه ساز شده و از چهره های بسیار جنجالی در فوتبال محسوب میشه! علیرضا بیرانوند میدونیم که تو همون بازی اولش دچار مصدومیت شد و دماغش به فنا رفت! اما خب انگاری از لحاظ محبوبیت این علیرضا بیرانوند اون علی بیرو چهار سال پیش نبود و برخی از مردم از این بابت ناراحت شدند و برخی هم خوشحال که خب چندان جالب نیست!

اما این تنها حاشیه بیرانوند نبود و آقای گُلر یه سر و صدایی هم از بابت اینستاش داشت که خانوم بلاگر ادعاهایی عجیب در رابطه با وی کرد و حسابی آبروی ایشون افتاد تو خطر! حالا اینها به کنار علیرضا بیرانوند چند باری هم با همسرش حاشیه ساز شده و تصاویری که این زوج منتشر کردند رفته رو سر در هر چی حاشیست! حالا شاید بگین چقدر از این واژه استفاده کرد اما خب اگه کمی تا قسمتی تو فضای مجازی بوده باشید قطعا شما هم از این مسائل خبر دارید.

همه اینها به کنار که تازگیا تصویری از علیرضا بیرانوند به همراه همسر و فرزندانش منتشر شده که خب برخی از رسانه ها میگن این تصویر تو قطر ثبت شده که البته راست و دروغ بودنش مشخص نیست اما بنظر میاد علیرضا بیرانوند با چنین ظاهری و همچنین همسرش، تو ایران نمیتونن باشن و احتمالا در یکی از سفرای خارجشون اون رو به ثبت رسوندن!!

علیرضا بیرانوند

ماجرای جالب فرار علیرضا بیرانوند به سمت تهران

در سال 86 وقتی 15 ساله بودم از اقوام و فامیل پول کرایه ام را قرض کردم تا بتوانم به تهران بیایم، یعنی فقط سوار اتوبوس شدم تا برای فوتبال از خرم آباد به تهران بیایم در اتوبوس با فردی با نام حسین فیض مربی تیم وحدت آشنا شدم . او بدون گرفتن هزینه ای مرا به تیم خود برد و بعد از یکسال در سال 87 توسط مربی امیدهای نفت تهران برای نوجوانان این تیم انتخاب شدم

ماجرای خانه عمه و کار در فست فود علیرضا بیرانوند

زمان حضور خود در تهران، خانه عمش زندگی می کرد تا اینکه مدتی هم در چمن های دور میدان آزاد می خواید تا اینکه در یکی از فست فوت ها کار پیدا کرد

هر روز از 6 صبح تا 12 ظهر ظرف های پیتزا رو چرب می کرد، 12 می رفت سر تمرین و دوباره بر میگشت و همانجا کارش را ادامه می داد

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند و کار در کارواش

بعد از کار در فست فود مدتی هم در یک کارواش کار کردم که شرایط بهتری داشت، آنجا به علت قد بلندم مسئول ماشین‌ های شاسی بلند شده بودم

ورود به بزرگسالان نفت تهران

از سال 87 تا 91 دروازه بان جوانان نفت بود تا اینکه سال 92 وارد بزرگسالان این تیم شد و توانست بعنوان دروازه بان اول با این تیم سوم لیگ برتر شود

او با این تیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و تا سال 94 در این تیم بود

علیرضا بیرانوند

حضور علیرضا بیرانوند در پرسپولیس

سال 94 وقتی 24 ساله بود با قرارداد دو ساله به تیم پرسپولیس پیوست 

در سال 1395  با قرارداد 2 ساله به پرسپولیس پیوست او حضور بسیار موفقی در این داشت و در ادامه قرارداد خود را تا سال 1399 تمدید کرد

تهیه فیلم زندگی نامه علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند نیازی به مجسمه ندارم اما یک شرکت بزرگ در حال ساخت فیلم زندگینامه من است و فکر می کنم اتفاق خیلی بزرگی برای جوانان می افتد

علیرضا بیرانوند

منبع: شایانیوز و خبرگزاری ها

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: