پایگاه خبری خانه فوتبال:

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قوانین جدید آیین نامه نقل و انتقالات فردا 8 صبح به باشگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تاج در خصوص قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کنم برنده واقعی مردم بودند که 120  دقیقه بازی خوبی را شاهد بودند. داوری از نظر من اشکالی نداشت. اگر به سمت داور خارجی می‌رفتیم، من با آن مخالف بودم که آن یک عقب‌گرد و توهین به جامعه داوری بود.

وی ادامه داد: به هر جهت سال آینده باید حتما VAR را تنظیم کنیم و مهمتر از آن بحث بلیت فروشی است. امروز بخشنامه‌ای در سازمان لیگ به همه باشگاه‌ها دادیم که بلیت الکترونیکی فروخته شود. هر ورزشگاهی 60-50 نفر متناسب با ورزشگاه باید مردم را روی صندلی‌شان بنشاند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص بحث ممنوعیت قرارداد دلاری با مربیان و بازیکنان خارجی تصریح کرد: این نامه را من هنوز ندیده‌ام اما شنیده‌ام این طور شده است. ما فردا 8 صبح به همه باشگاه‌ها ابلاغیه می‌فرستیم که شرایط لیگ جدید سال بعد را اعلام خواهیم کرد تا قوانینی که لازم‌الاجرا است، طبق نظر کنفدراسیون آسیا انجام شود. البته اینکه گفته شده 19 بازیکن بالای 23 سال در لیست باشند جزو مجوز حرفه‌ای نیست. این شرایط داخلی کشور ماست، اما بحث‌هایی است که با مجوز حرفه‌ای ‌منطبق است.

تاج در باره اینکه آیین نامه جدید نقل و انتقالات اجرایی خواهد شد یا نه، ادامه داد: همین ابلاغیه‌ای که فردا 8 صبح به باشگاه‌ها اعلام می‌کنیم همان آیین نامه نقل و انتقالات است. این قوانین لازم‌الاجرا است. ما اگر سقف بودجه نبندیم یعنی اینکه همه باشگاه‌ها ورشکسته خواهند شد. من هنوز بخشنامه را ندیدم اما جای مذاکره وجود دارد.

وی در مورد اینکه دستیار خارجی امیر قلعه‌نویی چه خواهد شد، تصریح کرد: دستیار خارجی هم می‌‌آید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: