پایگاه خبری خانه فوتبال:

خبر مهم درباره آتش سوزی در تهران.آتش سوزی در بازار تهران.آتش سوزی سنگین است.آتش سوزی جزو بدترین اتفاقات ممکن است.آتش سوزی مرگبار است.

معاون سازمان اورژانس کشور جزئیات مصدوم شدن افراد را در حریق انبار چسب در محدوده بازار تهران را تشریح کرد.
به گزارش همشهری آنلاین، بابک یکتاپرست معاون سازمان اورژانس کشور به بیان جزئیات حریق در انبار بازار چسب در محدوده بازار تهران پرداخت و اظهار کرد:حریق در انبار چسب بازار پاچنار بوده است.

به گفته معاون سازمان اورژانس کشور، حریق انبار چسب ۳ مصدوم داشته است.

وی افزود: سوختگی مصدومین بین ۵۰ تا ۷۰ درصد است و تیم اورژانس تهران برای تدابیر لازم به محل اعزام شده است.

اولین ویدئو از آتش‌سوزی در انبار چسب بازار تهران!

صبح امروز انبار چسب بازار تهران گرفتار حریق شد که آتش‌نشانان منطقه هم اکنون در حال عملیات اطفاء حریق هستند.

صبح امروز در خیابان خیام قبل از چهارراه گلوبندک کوچه امین (منطقه۱۲) یک باب انبار چسب دچار حریق شد که با توجه به گستردگی در محدوده خیابان خیام و حضور تعداد زیادی از عوامل آتش‌نشانی، محدودیت ترافیکی از میدان محمدیه به سمت شمال و چهارراه گلوبندک به سمت جنوب اعمال شده است.

بنز لاکچری در آتش سوزی ذوب شد

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از آتش گرفتن یک دستگاه سواری بنز در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.
سرهنگ علی اصغر شریفی درباره این حادثه گفت: عصر روز گذشته یک دستگاه سواری بنز کلاس سی در حال حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) در محدوده شمال شرق تهران بود که ناگهان دچار حریق شد.
وی ادامه داد: درپی این حادثه بلافاصله عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی که در نزدیکی محل حضور داشتند وارد عمل شدند. خوشبختانه راننده خودرو نیز موفق شد جان خود را نجات داده و از خودرو خارج شود، اما خودرو به طور کامل در آتش سوخت.

آتش سوزیرییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که احتمالا بروز نقص فنی دلیل این حادثه بوده است، گفت: با این وجود علت قطعی وقوع این حریق باید از سوی کارشناسان حریق و خودرو مورد بررسی قرار بگیرد.

آتش سوزیبه گفته وی درپی این حادثه ترافیک نسبتا سنگینی نیز برای دقایقی در بزرگراه امام علی(ع) ایجاد شد که با حضور عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به روان‌سازی آن اقدام شد.

آتش سوزیآتش سوزی مرگبار در غرب تهران| جزئیات

آتش‌سوزی مرموز آپارتمان مسکونی در غرب تهران مرگ مادر خانواده و دختر سه ساله اش را به همراه داشت. در جریان حادثه پسر ۱۴‌ساله خانواده هم دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شد
قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری‌۱۳۳ شهر زیبا از حادثه آتش‌سوزی مرگباری در ساختمان مسکونی حوالی بلوار فردوس در غرب تهران با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی راهی محل شد.
بررسی‌های تیم‌جنایی در محل حادثه نشان داد طبقه‌اول ساختمان مسکونی به دلایل نامعلومی دچار آتش‌سوزی شده که در جریان آن مادر ۴۷‌ساله خانواده همراه دختر سه ساله‌اش بر اثر سوختگی و استنشاق دود فوت کرده‌اند و پسر ۱۴‌ساله‌اش نیز دچار سوختگی و به بیمارستان منتقل شده، اما پسر ۱۹‌ساله‌اش که زمان حادثه در خانه بوده سالم است.
پسر ۱۹‌ساله درباره حادثه به مأموران گفت: من و برادرم سرماخورده بودیم که مادرم به ما قرص داد و به اتاق‌هایمان رفتیم و خوابیدیم، اما پدرم بیرون از خانه بود. برادر ۱۴‌ساله‌ام همراه خواهر سه‌ساله‌ام در یک اتاق خوابیدند و من در اتاق دیگر و مادرم هم در اتاق خودش خوابید. دقایقی از خوابمان گذشته بود که بوی دود مرا از خواب بیدار کرد. وقتی از اتاق خواب بیرون آمدم دیدم خانه‌مان آتش گرفته‌است که به طرف در ورودی رفتم، اما در آکاردونی از بیرون بسته بود. با داد و فریاد از همسایه‌ها درخواست کمک کردم که همسایه‌ها قفل در را شکستند و به آتش‌نشانی خبر دادند.

همزمان با انتقال اجساد به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ بازپرس جنایی دستور تحقیقات بیشتر درباره این حادثه را صادر کرد تا زوایای پنهان این حادثه بر ملا شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: