پایگاه خبری خانه فوتبال:

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد اینکه چرا او فقط درگیر مسائل باشگاه استقلال است، پاسخ داد.
به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، ردپای حسین قربان‌زاده در مسائل سرخابی ها به صورا بسیار پر رنگی دیده شده است. این مسئله در مورد آبی های پایتخت بیشتر بوده و رئیس سازمان خصوصی سازی حتی با مدیرعاملان و اعضای هیئت مدیره این باشگاه وارد چالش های جدی قضایی شده است.
یکی از سوالات مهم هواداران استقلال طی ماه های گذشته، عدم دخالت قربان‌زاده در مسائل مدیریتی تیم رقیب بوده است و حتی عده ای مدعی بودند که رئیس سازمان خصوصی سازی باعث ایجاد حاشیه و مشکلات برای تیم شده و می توان آثار آن را در عدم نتیجه گیری تیم مشاهده کرد.

حالا و در حاشیه جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال، رئیس سازمان خصوصی سازی به این سوال پاسخ داده است که چرا وارد فضای باشگاه پرسپولیس نمی‌شود و بیشتر درگیر باشگاه استقلال است. قربان‌زاده گفت: هیچ فرقی بین پرسپولیس و استقلال نیست و موضوعی که در آن شب مطرح شد، خودِ من مطرح نکردم. من در آن برنامه با یک ربع با تاخیر وارد شدم  که برای چندمین بار مدیرعامل مقابل دوربین چک‌هایی را نشان می‌داد که آنها را من هزینه کرده‌ام. در حالی که ما  به صورت شخصی چندین بار صحبت داشتیم. در واقع خود من صبح امروز (سه‌شنبه) یک کلیپی دیدم که دیشب کریمی گفته خوب نبود که این مسائل جلوی دوربین به زبان آورده شود و باید در باشگاه مطرح می‌شد.

رئیس سازمان خصوصی سازی خاطر نشان کرد: ما معتقدیم در واقع سی یا چهل میلیون هوادار مورد ظلم واقع شده‌اند. شخصی این موارد گفته شده و پشت درهای بسته به نتیجه رسیدیم که این مدل کار اشتباه است و این پول باشگاه است و باید آن را برگردانید. در ابتدای فروردین و بارها دو نفری با هم صحبت داشتیم اما دوباره شاهد بودید مقابل دوربین چیز دیگری مطرح شد. وقتی من می‌نشینم و قبل از آن چنین مساله‌ای مطرح شده باید پاسخی داشته باشیم. اصل مساله هم روز بعد با هفت ساعت بررسی کمیته بازرسی  اثبات شد که چه اتفاقی رخ داده است.

وی ادامه داد: مشت نمونه‌خروار است. ما در مورد این موضوع به این نتیجه رسیدیم. در خصوص مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به یک نتیجه نرسیدم که رفته باشد دو بار چک را نقد کرده باشد. بله هر دو باشگاه بی انضباطی دارند و هر دو باشگاه با همین مدل فناوری و سفارش مدیریت شدند که باید بررسی شود اما ابتدای امر باید اوضاع مدیریتی آن‌ها نظم پیدا کند.

قربان‌زاده درباره اینکه عصر امروز آیا در مجمع باشگاه پرسپولیس شرکت می‌کند یا خیر، توضیح داد: باید بررسی کنم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: