پایگاه خبری خانه فوتبال:

وام بازنشستگان |وام بازنشستگان به بازنشستگان تأمین اجتماعی تعلق می گیرد. وام بازنشستگان بدون ضامن پرداخت می شود. وام بازنشستگان به کسانی که اطلاعات درستی از خود ثبت کرده باشند داده می شود. وام بازنشستگان در 3 نوع مختلف پرداخت خواهد شد.

سامانه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabta.ir

بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی می توانند در صورتی که امسال نیز مانند سال گذشته بتوان، به طریقی به غیر از مراجعه به کانون های بازنشستگی و به شکل غیرحضوری نیز اقدام به ثبت نام نمود، با استفاده از راهنمایی ذیل، وارد سایت سامانه ثبت نام وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabta.ir شوند و جهت ثبت نام در این سامانه اقدام نمایند. شایان ذکر است، در حال حاضر، آدرس جدید سامانه وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی، به es.tamin.ir تغییر یافته است.

سامانه ثبت نام وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabta.ir. بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در صورت داشتن شرایط لازم می توانند از یکی از خدمات بزرگ سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ که به صورت غیر حضوری می باشد بهره مند شوند این خدمت اعطای وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی است که ثبت نام آن از سایت vaam.kabta.ir صورت می گیرد.متقاضیان می بایست برای ثبت نام در سامانه ثبت نام وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ ( در صورتی که امکان ثبت نام غیر حضوری این وام میسر باشد) باید نشانی اینترنتی vaam.kabta.ir را در مرورگر اینترنتی خود جستجو نموده و بر روی دکمه آبی رنگ ثبت نام کلیک نمایند. شایان ذکر می باشد، در حال حاضر، آدرس سامانه وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی، به es.tamin.ir تغییر یافته است.ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲، از طریق مراجعه به کانون های بازنشستگی و تکمیل فرم وام ضروری مستمری بگیران و به صورت غیر حضوری امکان پذیر است. از شرایط دریافت این وام، می توان به داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تامین اجتماعی اشاره نمود. مبلغ وام بازنشستگان در سال جاری به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

نحوه ورود به سامانه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabta.ir

بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی می توانند در صورتی که امسال نیز مانند سال گذشته بتوان، به طریقی به غیر از مراجعه به کانون های بازنشستگی و به شکل غیرحضوری نیز اقدام به ثبت نام نمود، با استفاده از راهنمایی ذیل، وارد سایت سامانه ثبت نام وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabta.ir شوند و جهت ثبت نام در این سامانه اقدام نمایند. شایان ذکر است، در حال حاضر، آدرس جدید سامانه وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی، به es.tamin.ir تغییر یافته است.

افراد برای ورود به سامانه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی می بایست ابتدا آدرس vaam.kabta.ir در مروگر اینترنتی خود جستجو نمایند.

سپس مطابق تصویر زیر صفحه اصلی این سامانه برای اقدام به ثبت نام وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ نمایش داده خواهد شد.

کاربران بدین صورت می توانند وارد سامانه ثبت نام وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ شوند و برای تقاضای وام اقدام نمایند.

جهت ورود مستقیم به سایت سامانه ثبت نام وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی کلیک کنید.

شایان ذکر است، که زمان ثبت نام این وام، در سال ۱۴۰۲، نیز همانند سال قبل، در خرداد ماه صورت گیرد. و متقاضیان می توانند با مراجعه به کانون های بازنشستگی برای ثبت نام اقدام نمایند.

شروط لازم جهت ثبت نام در سامانه ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲

بازنشستگان جهت ثبت ‌نام برای دریافت وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ می بایست شرایط زیر را داشته باشند:

بازنشسته می بایست حقوق بازنشستگی خود را از شعب بانک رفاه شهر تهران دریافت نماید.

بازنشسته می بایست دارای کارت عضویت کانون بازنشستگان باشد. در صورتیکه کارت عضویت کانون اعتبار نداشته باشد ابتدا به کانون بازنشستگان شهر تهران جهت تمدید مراجعه وسپس ثبت نام کنید.

سن بازنشسته متقاضی وام می بایست کمتر از ۷۷ سال تمام باشد.

بازنشسته می بایست فاقد بدهی بانکی، چک برگشتی و اقساط معوقه وام از سایر بانک‌ های کشور باشد.

بازنشسته نباید در ۳ سال گذشته از تسهیلات وام بانک رفاه استفاده کرده باشد.

مبلغ وام، ۲۰ میلیون تومان می‌باشد و باز پرداخت مطابق مقررات بانک، می باشد.

بازنشستگانی که درخواست وام در سال ۱۴۰۲ را دارند می بایست سیم کارت بنام خود داشته باشند، توجه داشته باشید شماره تلفن همراه وارد شده صرفا می‌بایست متعلق بنام شخص بازنشسته باشد.

واریز 20 میلیون تومان وام بازنشستگان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی، در سال گذشته، مبلغ ۱۲ میلیون تومان را جهت ارائه تسهیلات قرض الحسنه، برای بازنشستگان خود، در نظر گرفت و مبلغ این وام را برای سال ۱۴۰۲، ۲۰ میلیون تومان اعلام شده است. لازم به ذکر است که مبلغ وام به ازای هریک از متقاضیان دریافت این تسهیلات، ۲۰ میلیون تومان است. که این مبلغ، نسبت به مبلغ وام قرض الحسنه بازنشستگان در دوره گذشته، افزایش داشت.

ثبت نام وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲، در صورتی که ثبت نام غیرحضوری آن امکان پذیر باشد، از طریق مراجعه به سامانه ثبت نام وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی، به نشانی اینترنتی vaam.kabta.ir، بخش ثبت نام وام، برای متقاضیان این تسهیلات، امکان پذیر است. شایان ذکر می باشد، در حال حاضر، آدرس سامانه وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی، به es.tamin.ir تغییر یافته است.

وام بازنشستگان / وام ۱۰۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی

طبق بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وام ۱۰۰ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی، در سال گذشته، به تمامی مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، بدون داشتن ضامن، تعلق می گرفت که با توجه به عدم اعلام اخبار جدید از سوی دولت، در سال ۱۴۰۲ هم همینگونه خواهد بود. متقاضیان، پس از اعلام دولت در ۱۴۰۲، جهت دریافت این وام، می توانند به شعب بانک های دولتی، از جمله بانک رفاه کارگران، مسکن، کشاورزی، ملی، ملت، توسعه صادرات، پست بانک، صادرات، تجارت، صنعت و معدن و قرض الحسنه مهر ایران مراجعه نمایند.

همچنین، بر اساس سال گذشته، شرایط دریافت و ثبت نام وام بانک رفاه به مستمری بگیران تامین اجتماعی و سایر بانک ها، برای بازنشستگان تامین اجتماعی، در سال ۱۴۰۲، به این صورت خواهد بود که طبق بخشنامه وزارت اقتصاد، بازنشستگان، جهت دریافت این تهسیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، تنها کافی است یک نامه کسر از حقوق بازنشستگی و یک فقره چک و یا سفته ارائه کنند و در صورتی که قصد دریافت وام به مبلغ ۵۰ میلیون تومان را دارند، می بایست، تنها یک نامه کسر از حقوق خود را به بانک، جهت تکمیل ثبت نام وام بانک رفاه به مستمری بگیران تامین اجتماعی و سایر بانک ها، بدهند.

افرادی که قصد بازنشستگی، در سازمان تامین اجتماعی را دارند، می بایست شرایط دریافت حکم بازنشستگی و حقوق بازنشستگی، از این سازمان را داشته باشند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: