پایگاه خبری خانه فوتبال:

سخنگوی باشگاه فولاد توضیحاتی درمورد انتخاب سرمربی فصل آینده این تیم ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، آرمین مرادی، درمورد وضعیت انتخاب سرمربی فصل آینده این باشگاه اظهار داشت: هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بدون وقفه و با جدیت در حال بررسی گزینه ها جهت تقویت تیم و اتخاذ بهترین تصمیم برای نیمکت تیم هستند. مجموعه باشگاه فولاد این روزها در کنار اقدامات اجتماعی و استعدادیابی گسترده در سطح استان خوزستان،  امر آماده سازی تیم بزرگسالان خود را در دست انجام دارد و از جمله اصلی ترین مسائلی که هیئت مدیره و مدیرعامل طی این مدت پیگیر آن بوده، بررسی اهداف کلی، تعیین تکلیف وضعیت تیم بزرگسالان و انجام گفتگوهای اولیه با برخی بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته است.

وی ادامه داد: البته اولویت و اصلی ترین موردی که باشگاه به آن توجه داشته، مشخص کردن وضعیت نیمکت فنی تیم است که کلیه اعضای هیات مدیره باشگاه به صورت گروهی در حال تصمیم گیری و جمع بندی نهایی در این خصوص هستند.

سخنگوی باشگاه فولاد در ادامه ضمن رد برخی اخبار در خصوص سرمربی تیم بزرگسالان باشگاه، اظهار داشت: انتخاب سرمربی در باشگاه بزرگ فولاد به آیتم‌ها و مسائل بسیاری ارتباط دارد. باشگاه فولاد خوزستان با توجه به اهدافی که برای آن ترسیم شده، ساختاری متفاوت دارد و به همین خاطر پروسه انتخاب نفرات و آماده سازی تیم حساسیت خاص خود را دارد. در حال حاضر هنوز جمع بندی و تصمیم نهایی اتخاذ نشده و باشگاه با دقت در حال انجام کار در این زمینه می باشد و انتشار هرگونه گمانه زنی و اخبار در این زمینه را رد می‌کنیم.

وی در ادامه خطاب به هواداران فولاد، گفت: فولاد افتخار فوتبال جنوب و استان خوزستان است و به همین دلیل از مدیران شرکت گرفته تا تک تک اعضای هیات مدیره باشگاه همه به صورت یکدل و متحد برای موفقیت آن در تلاش هستند و مطمئنا این عزیزان با اتخاذ بهترین تصمیم ها زمینه حضور پرقدرت تیم را در رقابت های فصل آتی فراهم می‌کنند. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: