پایگاه خبری خانه فوتبال:

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان برای اولین بار پس از حضور در ایران گفت و گو کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، آنتونیو مانیکونه درمورد دلیل حضورش در فوتبال ایران پس از سال‌های فعالیت در اروپا و کشورهایی مثل ایتالیا، سوئیس و فرانسه، اظهار داشت: فرصت خیلی خوبی است تا با حضور در خارج از اروپا، با یک تیم ملی خوب، به بازیکنان خوب فوتبال ایران کمک کنم. 
وی درمورد کادرفنی تیم ملی ایران و کار کردن با امیر قلعه‌نویی، گفت: قلعه‌نویی، مربی خیلی خوبی است هم از لحاظ کاری و هم اینکه کادر خوبی را دور خودش جمع کرده است. می‌بینم مربیان حاضر در کادرفنی ایران چه قدر کاربلند هستند و شرایط خوب است.

مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال درخصوص اینکه از زمان حضورش در کشورمان چه چیزی در فوتبال ایران بیشتر از هر موضوعی سبب جلب توجهش شده است، توضیح داد: ارتباط بین کادرفنی و بازیکنان خیلی خوب است و این مسئله مهمی است. 

مانیکونه درمورد میزان شناخت خود از فوتبال ایران و آسیا و اینکه آیا بازی‌های تیم ملی کشورمان در جام‌های جهانی اخیر را دنبال کرده است، گفت: به خاطر حضور مربیان ایرانی در ایران، فوتبال کشورتان را دنبال می‌کردم. 

وی درخصوص اینکه با توجه به کار کردنش با بازیکنان بزرگی مثل ژردان شقیری و والون بهرامی در تیم ملی سوئیس، چه نظری درمورد نسل فعلی تیم ملی ایران دارد، گفت: ایران بازیکنان بزرگی دارد ولی تیم بودن مهم‌تر است. در کنار تیم خوب بودن باید کارهای بزرگی انجام داد. 

مربی تیم ملی کشورمان درمورد اینکه ایران برای رقابت با مدعیان قهرمانی آسیا بیشتر از همه به چه چیزی نیاز دارد، عنوان کرد: خوب کار کردن تیم با صبر و حوصله می‌تواند خیلی کمک کند. 

مانیکونه اضافه کرد: من معمولا خیلی کم حرف می‌زنم و سعی می‌کنم کار زیادی در زمین انجام بدهم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: