پایگاه خبری خانه فوتبال:

از جمع بازیکنان استقلال 6 بازیکن قراردادشان تمام شده؛ دو نفر در لیست جواد نکونام قرار دارند و او باید نظرش را درباره تمدید با 4 ستاره دیگر اعلام کند.
به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات مهمی که در دوره مدیریت مصطفی آجورلو رخ داد، تمدید قرارداد بلند مدت بسیاری از بازیکنان بود. حالا در بین نفرات استقلال فقط 6 بازیکن هستند که قراردادشان تمام شده و باید برای آینده خود تصمیم بگیرند.

در بین نفراتی که با استقلال قرارداد ندارند، محمد محبی و مهدی قایدی دو مورد خاص هستند. آنها مورد توجه جواد نکونام سرمربی جدید آبی‌ها قرار دارند اما موضوع حفظ این دو بازیکن کاری دشوار خواهد بود. برای این کار مدیران استقلال مذاکرات سختی با دو باشگاه سانتاکلارای پرتغال و شباب الاهلی امارات باید انجام بدهند و در صورت توافق هم احتمالا باید مبلغ بالایی بابت دریافت رضایتنامه دو ستاره بوشهری بپردازند.

4 بازیکن دیگر استقلال که قراردادهایشان تمام شده باید منتظر تصمیم جواد نکونام درباره خودشان بمانند. سیدحسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند و جعفر سلمانی 4 بازیکن دیگری هستند که قراردادشان به پایان رسیده و برای تعیین تکلیف خود منتظر انتخاب سرمربی جدید بودند.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: