پایگاه خبری خانه فوتبال:

صد آنلاین | لئاندرو پریرا که بعد از مصدومیت، راهی دبی شد و حتی در جشن قهرمانی سرخپوشان نیز حضور نداشت، همچنان تحت قرارداد پرسپولیس است.

لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس که در روزهای گذشته با یک پاسخ جنجالی در اینستاگرام، توجهات و البته انتقادات هواداران سرخ را به خود جلب کرده بود، حالا تصویری از خود در اینستاگرام منتشر کرده که نشان می‌دهد در امارات متحده عربی حضور دارد.

او که بعد از مصدومیت، راهی دبی شد و حتی در جشن قهرمانی سرخپوشان نیز حضور نداشت، همچنان تحت قرارداد پرسپولیس است اما مشخص نیست که یحیی گل‌محمدی تمایلی به حفظ این بازیکن داشته باشد یا خیر.

پریرا تنها یک گل برای پرسپولیس به ثمر رساند و در مجموع عملکرد چندان خوبی نداشت اما قرارداد ۷۲۰ هزار دلار با باشگاه برای فصل آینده باعث شده تا فسخ قرارداد این بازیکن فرآیند چندان ساده‌ای برای پرسپولیس نباشد.

نکته جالب در مورد این بازیکن، شباهت سرنوشت او با ماریو بودیمیر است که در فصل آخر برانکو به جمع سرخپوشان ملحق شد و در حالی که قرارداد یک و نیم ساله داشت، بعد از یک نیم فصل از پرسپولیس رفت و با حکم ۴۷۵ هزار یورویی، قرمزها را گرفتار کرد.

لئاندرو پریرا

نکته مهم اینکه باتوجه به اینکه یک سهمیه بزرگسالان کسر شده، ممکن است پرسپولیس به صورت جدی نیاز داشته باشد تا برای فصل آینده بازیکنی نظیر پریرا را از لیست خود خارج کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: