پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت سکه در چندماه گذشته به شدت بالا رفت.قیمت سکه از سال گذشته صعودی بود. قیمت سکه در کانال پائین‌تر.قیمت سکه باورنکردنی و با حباب قیمتی شدید است جدیدترین قیمت سکه را در سایت خانه فوتبال با هم می خوانیم.

شرط صعود قیمت سکه در آخرین روز خرداد

معامله‌گران می‌گفتند در صورتی که نرخ دلار امروز وارد کانال جدید شود و به سمت پله‌های بالاتر کانال ۴۹ هزار تومان حرکت کند این احتمال وجود دارد که سکه هم در آخرین روز خرداد تا حدودی صعودی شود.

به گزارش سایت طلا،قیمت سکه دیشب در معاملات پشت خطی ثابت ماند. بررسی‌ها نشان می‌دهد بهبود روابط سیاسی با کشور‌های منطقه و خبرهای مربوط به آزاد‌سازی بخشی از منابع بلوکه شده ارزی در هفته‌های اخیر از شدت فشار موجود در بازار سکه کاسته است. از سوی دیگر اخباری مبنی بر احتمال ایجاد یک توافق جدید با غرب نیز انتظارات فعالان و جامعه را تحت تاثیر قرار داده و مانع از رشد معنادار قیمت دلار و قیمت سکه شده است.

برخی از معامله‌گران مدعی بودند که سیگنال‌های سیاسی چند وقت اخیر تیر خلاص را به سکه‌بازان افزایشی زده و احتمالا در آخرین روز خرداد ۱۴۰۲ هم بازار نوسان قابل توجهی را ثبت نکند و در همان محدوده روزهای گذشته به فروش برسد.

حباب سکه دیشب یک درصد قد کشید و ارزش ذاتی سکه هم بالا رفت. با این حال، شب گذشته برخی معامله‌گران بر احتمال انتشار اخبار مثبت از سفر امیرعبداللهیان تاکید داشتند، گروه دیگری هم باور داشتند که در شرایط فعلی قیمت دلار بر روی مرز حساسی قرار گرفته است. به عقیده فعالان بازار، خط روندهایی که تشکیل شده نشان می‌دهد دلار بعد از اینکه کف کانال نزولی سه ماهه‌ را در کانال ۴۸ لمس کرد، به سمت بالا نوسان داد.

از سوی دیگر، بازار در همین کانال ۴۸ هم بر پایه خط روندها با سقف کانال صعودی پنج‌ساله روبرو است. به زبان ساده‌تر دلار در دامنه ۴۸ هزار و ۳۰۰ تا ۴۸ هزار و ۷۰۰ تومان در وضعیت بزنگاه است. اگر اخبار مثبت بتواند خط روند را از پایین بشکند، بازار به سمت کف‌شکنی حرکت می‌کند، اما اگر این اتفاق نیفتد روند صعودی می‌شود. در حال حاضر معامله‌گران دو سناریو مطرح می‌کنند. سناریوی اول که سناریوی دور است درمورد تغییر فضای مذاکرات بود.

معامله‌گران می‌گفتند در صورتی که نرخ دلار امروز وارد کانال جدید شود و به سمت پله‌های بالاتر کانال ۴۹ هزار تومان حرکت کند این احتمال وجود دارد که سکه هم در آخرین روز خرداد تا حدودی صعودی شود.

با این حال عده‌ای هم می گفتند در آخرین روز ماه معمولا پول در بازار کم است و معامله‌گران زیادی دست به خرید نمی‌زنند.

قیمت سکه / خریدار سکه کم شد

اقتصادنیوز: برخی از تحلیلگران بازار باور دارند که خریداران سکه این‌ روزها به واسطه اخبار و سیگنال های سیاسی از جمله سفر امیر عبداللهیان‌به کشورهای عربی سعی می کنند هوشمندانه رفتار کنند و از خریدهای هیجانی بپرهیزند.

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه امامی در معاملات عصر دیروز نوسان خاصی را تجربه نکرد و در محدوده ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.بررسی ها نشان می دهد در معاملات پشت خطی دیشب هم کمتر کسی تمایل به خرید سکه داشت و به همین‌دلیل سکه در بازار شبانه هم نسبت به معاملات نقدی دوباره رنج شد.

برخی از تحلیلگران بازار باور دارند که خریداران سکه این‌ روزها به واسطه اخبار و سیگنال های سیاسی از جمله سفر امیر عبداللهیان‌به کشورهای عربی سعی می کنند هوشمندانه رفتار کنند و از خریدهای هیجانی بپرهیزند.

با این‌حال دسته ای دیگر معتقدند الاکلنگ‌ نرخ دلار بین دو کانال ۴۸ و ۴۹ هزار تومان باعث شده که برخی از سکه بازان سردرگم‌شوند.

پیش بینی قیمت سکه امروز چهارشنبه 31 خرداد 1402

در شرایط فعلی سکه مرز مقاومتی‌۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد.تکنیکالیست می گفتند اگر این مقاومت بشکند ممکن است برخی از خریداران سکه تا حدودی جسارت پیدا کنند و اقدام به خرید سکه کنند.

نرخ‌ دلار در معاملات پشت‌ خطی دیشب در مرز حساس ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان به کار خود پایان‌ دادفعالان بازار می گفتند محدوده ۴۸ هزار و ۳۰۰ تا محدوده ۴۸ هزار و ۸۰۰ برای مهم‌است.نزول یا صعود در این در مرز ممکن است بر روی نوسانات بازار سکه اثر منفی یا مثبت بگذارد.البته عده ای هم باور دارند که اروز هم حجم خریدها در بازرار سکه به واسطه سیگنال های سیاسی موجود کم است. 

قیمت سکه / سکه یک کانال پایین آمد

اقتصادنیوز: بررسی ها نشان می دهد بعد از سفر امیر عبداللهیان به قطر، عمان و...سیگنال‌هایی مبنی بر ارتباط طرفین قرارداد برجام از طریق واسطه‌ها قوت بیشتری گرفته است.

به گزارش اقتصادنیوز ، به دنبال انتشار اخبار مثبت در زمینه روابط خارجی کشور سمت و سوی انتظارات فعالان بازار ارز تهران تا حدودی کاهشی شد.

قیمت سکه / بازار دلار بوی توافق گرفت؟

بررسی ها نشان می دهد بعد از سفر امیر عبداللهیان به قطر، عمان و...سیگنال‌هایی مبنی بر ارتباط طرفین قرارداد برجام از طریق واسطه‌ها قوت بیشتری گرفته است. در این میان برخی از فعالان حوزه صادرات و واردات کشور از گشایش‌های ارزی و آزادسازی برخی منابع مالی در عراق خبر می دهند.

بازار از زمان سفر سلطان عمان به ایران و گمانه‌ها درمورد توافق موقت، راه نزول را در پیش گرفته است و معامله‌گران می‌گویند به واسطه این خبرها کمتر کسی خریدار است. آن‌ها می‌گویند عمان مسئول نظارت بر درخواست‌ها و هزینه‌کرد دلارهای بلوکه شده در بانک عراق است و قطر مسئول نظارت بر درخواست‌ها و هزینه‌کرد دلارهای بلوکه شده در کره. یک شایعه هم در بازار وجود داشت که همزمان با سفر امیرعبدالهیان، رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران هم عازم عمان می‌شود.

قیمت سکه / پس لرزه یک سفر در بازار دلار

برخی از فعالان بازار معتقدند برخی از معامله گران این ترس را دارند که اخبار سیاسی مثبتی در روزهای آینده در مورد سفر امیر عبداللهیان به قطر و عمان منتشر شود و به همین  دلیل برخی از بازیگران ارزی سعی می کنند بی گدار به آب نزنند و در خرید و فروش ها با احتیاط بیشتری رفتار کنند.به همین دلیل دلار در چند وقته گذشته در یک محدوده خاص در حال رفت و برگشت است. 

قیمت سکه / نوسان صعودی قیمت دلار و درهم

با این حال،قیمت دلار امروز در تهران نوسان صعودی محدودی را ثبت کرد.به ادعای برخی از رسانه ها  دلار امروز در محدوده ۴۸هزار و ۹۰۰ تومان قرار گرفت.به عقیده تکنیکالیست ها مرز حمایتی ۴۸ هزارو ۸۰۰ تومان برای دلار مهم است و نقطه صعود به کانال ۴۹ هزار تومان و یا عقبگرد با سمت نیمه مرز ۴۸ هزار تومان‌محسوب می شود.

یکی از دلایل نوسان صعودی دلار در بازار امروز ناشی از حمایت درهم از اسکناس آمریکایی بود.نرخ حواله درهم امروز برخلاف دیروز مسیر رشد را طی کرد و با ۲۰۰ تومان رشد به سطح ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

نرخ دلار در هرات هم با ۳۰۰ تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته در محدوده ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان قرار گرفت.

قیمت سکه / قیمت فروش سکه ثابت ماند

قیمت فروش سکه امامی امروز تا ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بالا رفت اما عصر امروز نسبت به دیروز رنج شد و در محدوده ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت سکه / قیمت خرید سکه یک کانال پایین آمد

نکته مهم در بازار سکه این بود که قیمت خرید آن که در روزهای گذشته در کانال ۲۸ میلیون تومان قرار داشت امروز این کانال را از دست داد و تا ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پایین آمد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: