پایگاه خبری خانه فوتبال:

دور جدید تمرینات تیم نساجی روز گذشته در استادیوم شهید وطنی و با معرفی کادر فنی و بازیکنان جدید آغاز شد.
​به گزارش "ورزش سه"، حضور پرشور تماشاگران نساجی در اولین جلسه تمرین تیم در استادیوم شهید وطنی مثال زدنی بود و این نشان داد، نساجی در صورتی که تمریناتش را از تهران به قائمشهر منتقل کند، حتی در تمرینات هم از حمایت تماشاگران به خوبی بازی‌های رسمی برخوردار خواهد شد. این موضوع به طور حتم می‌تواند، برای شاگردان مهدی رحمتی ایجاد انگیزه کند و برای آنها احساس مسئولیت بیشتری نسبت به تیم به همراه داشته باشد که این به سود نساجی است.

یکی از حاشیه‌های جالب روز نخست تمرین نساجی در قائمشهر اعتراض تماشاگران به حضور آداما در ترکیب تیم بود. مهاجم خارجی که فصل گذشته حتی یک گل هم برای تیم به ثمر نرساند! او حتی در موقعیت‌های تک به تک و دروازه‌ی خالی هم توپ را به بیرون زد تا جایی که در پایان یکی از بازی‌ها و در رختکن گریه و از حمید مطهری عذرخواهی کرد. مهدی رحمتی برای اینکه نساجی به سرنوشت فصل گذشته دچار نشود، در خط حمله محمد رضا آزادی را در اختیار گرفت و به نظر می‌رسد، برنامه‌های او برای تقویت خط حمله به همین جا ختم نمی‌شود. فصل گذشته مهاجمان نساجی آنقدر گل نزدند که نساجی نیم فصل دوم حتی یک برد هم به دست نیاورد و اگر نتایج خوب تیم در دور رفت بازی‌ها نبود، چه بسا به دسته‌ی پایین‌تر سقوط می‌کرد.

اعتراض دیروز تماشاگران به حضور آداما در ترکیب نساجی شاید این بازیکن و مهدی رحمتی را وادار به یک تصمیم جدید کند و به زودی شاهد خروج این بازیکن از شهر قائمشهر باشیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: