پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرپرست اسبق باشگاه استقلال گفت: استقلال می‌تواند قهرمان شود به شرطی که دست نکونام را خالی نگذارند.
جنگ و جدل این روزهای سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق این تیم سبب شده تا خیلی ها به نوع مجادله آنها و ادبیاتی که به کار برده می شود نقد داشته باشند. درباره این موضوع و همچنین آخرین اتفاقات باشگاه استقلال با پیشکسوت آبی گفتگویی را انجام دادیم.

نصرالله عبداللهی گفت: واقعیت این است که اگر پول نباشد این استقلال هم موفق نمی شود. وضع مالی باشگاه خیلی خراب است. هم به قبلی ها بدهکارند و هم باید بازیکن بخرند. تا جایی که من می دانم اوضاع مالی شان خوب نیست.

وی درباره انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال گفت: انتخاب بدی نیست ولی به شرطی که برای او بازیکن بخرند و نفرات خوب را حفظ کنند. قایدی را بعید می دانم بتوانند نگه دارند ولی باید همسطح او بازیکن بیاورند.

این پیشکسوت در ادامه افزود: جواد نکونام اگر دستش باز باشد می تواند موفق شود. البته از نظر بازیکن خیلی نیاز به تغییر نیست ولی چند بازیکن خوب رفتنی هستند که باید جای آنها را پر کنند. حداقل 5 بازیکن می روند و باید جایشان خالی نماند.

وی درباره سایپنتو گفت: خیلی عصبی بود. ساپینتو در فینال جام حذفی جام را داد رفت. این اخلاقش بود. 

عبداللهی درباره این ادعای سرپرست مدیرعاملی استقلال که گفته او دائم الخمر بود گفت: اگر این حرفها بود پس چرا می خواستید با او تمدید کنید. این ادبیات خوب نیست. کاش این حرف را نمی زد.

وی درباره نقل و انتقالات نیز گفت: کار خیلی سخت شده و با این رقم ها آوردن بازیکن دشوار است. استقلال در دفاع وسط باید بازیکن بگیرد به جای سیلوا. عارف غلامی بازیکن خوبی است و نمی دانم درست است که  گفته اند در لیست مازاد است؟ فصل قبل بد بازی نکرد. اگر او هم برود باید یک دفاع دیگر بخرند.

 سرپرست اسبق استقلال درباره دوری اش از این باشگاه گفت: خیلی وقت است از من کمکی نخواسته اند. برای من دیگر بس است. خسته شدم،مخصوصا اینکه مشکلات مالی دارند و هر کسی آنجا باشد دائم باید جواب طلبکاران را بدهد.

وی در پاسخ به این سوال که؛ آیا استقلال می تواند مدعی قهرمانی باشد گفت: استقلال می تواند قهرمان شود به شرطی که دست جواد نکونام را خالی نگذارند. باید دید چه نفراتی جذب می شوند. قهرمان در مرحله اول در همین نقل و انتقالات مشخص می شود.

عبداللهی درباره انتقادات به سرپرست استقلال به «اطلاعات آنلاین» گفت: بیژن طاهری بچه خوبی است . اگر منظورشان این است که چرا ساپینتو را مهار نمی کرد باید بگویم کسی نمی توانست او را بگیرد. مامور کلانتری هم اگر می رفت برای مهار او کار سختی داشت چه برسد به بیژن.

وی درباره حضور قلعه نویی شاگرد اسبق خودش در تیم ملی گفت: باید مورد حمایت باشد. بهترین گزینه بود برای تیم ملی. بالاخره دشمن هم دارد. آدم های موفق همیشه دشمن دارند.  قهرمانی در جام ملت ها خیلی سخت است ولی باید امیدوار بود.

پیشکسوت استقلال درباره اختلافات محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی نظری نداد و گفت: نمی دانم چه بگویم. کلا نظر خاصی ندارم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: