پایگاه خبری خانه فوتبال:

 تکلیف ادامه همکاری پرسپولیس و گئورگی گولسیانی چه شد؟
 از مدتها قبل این سوال برای هواداران پرسپولیس مطرح شده بود که با توجه به پایان قرارداد گولسیانی – که نقش بسیار مهمی در موفقیت این تیم در فصل گذشته داشت – مدیران این باشگاه چه تصمیمی درباره آینده او خواهند گرفت؟

طی چند وقت گذشته و در شرایطی که گولسیانی در اردوی تیم ملی گرجستان حضور داشت، اخبار متفاوتی درباره او مطرح شد. از ایمیل او به باشگاه پرسپولیس و چراغ سبز این مدافع برای تمدید قرارداد گرفته تا درخواست 700 هزار دلاری او برای تمدید قراردادش.

بر اساس اطلاعات فوتبالی، گولسیانی چنین رقمی به پرسپولیس پیشنهاد نداده و رقم درخواستی او برای ادامه همکاری، پایین‌تر از 700 هزار دلار بوده است.

آنطور که خبرنگار فوتبالی کسب اطلاع کرده، این مدافع گرجستانی دو پیشنهاد به باشگاه پرسپولیس داده است.

بر اساس پیشنهاد اول، در صورتی که قرار باشد قرارداد جدید او با این تیم، یکساله باشد، او درخواستی 550 هزار دلاری از پرسپولیس دارد.

پیشنهاد دوم گولسیانی هم قراردادی دوساله بوده که بر اساس آن مبلغ درخواستی این بازیکن برای فصل اول، 520 هزار دلار و برای فصل دوم 600 هزار دلار بوده است.

حالا باید منتظر ماند و دید با توجه به ممنوعیت باشگاههای لیگ برتری در عقد قرارداد ارزی با بازیکنان، پرسپولیس چه برنامه‌ای برای ادامه همکاری با این بازیکن خواهد داشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: