پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش همشهری آنلاین برای دومین فصل متوالی، نام محمد خدا بنده لو با پرسپولیس وایرال شد اما او تیمی صنعتی را برای ادامه فوتبال خود برگزید، نظیر آنچه برای رضا شکاری رخ داد تا دو بازیکن تقریبا هم‌پست با جدایی از گل‌گهر، پیراهن مس رفسنجان و سپاهان را برتن کنند.

اما هرچه که کم باشد، بازیکن برای پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات فراوان است. نفراتی که هرروزه شایعاتی را با نام پرسپولیس متوجه خود می‌بینند که درست و غلطش چندان مشخص نمی‌شود.

با این حال لیست اولیه یحیی که سه نفر را در خود داشت، اخیرا افزایش پیدا کرده و نام‌های بیشتری را در خود داشته است. حتی احمد نوراللهی که حضورش در الوحده مشخص شده نیز در این فهرست دیده می‌شود.

ستاره‌های کمرنگ؛ رقابت با سپاهان، رضایت از وایله

پرسپولیس به شدت جذب حداقل یک مهاجم را دنبال می‌کند و در این بین طبیعی است که برترین گلزنان فصل گذشته در این لیست جای بگیرند. همچنین برای جذب یک هافبک دفاعی، پرسپولیس به سراغ یکی از بهترین موارد رفته است.

۱. سعید عزت‌اللهی: هافبک دفاعی تیم‌ملی ایران که پنجمین بازیکن باسابقه کنونی تیم ملی است، مورد توجه یحیی قرار دارد. البته قرارداد شش ماهه با وایله باعث شده تا سد مهمی در این انتقال وجود داشته باشد. پرسپولیس طبیعتا امکان پرداخت هزینه دلاری سنگین را نخواهد داشت.

۲-رضا اسدی: پیش از پایان فصل تلاش‌ها برای بازگشت رضا اسدی از داخل تیم پرسپولیس آغاز شد. با پایان فصل پرسپولیس تماس‌هایی با نماینده اسدی داشت اما به نظر می‌رسد سپاهان به جذب او نزدیک‌تر باشد.

۳. شهریار مغانلو: آقای گل لیگ برتر در برنامه فوتبال برتر با ملایمت نسبت به پرسپولیس صحبت کرد تا شایعات در موردش جدی‌تر شود اما قرارداد یک ساله با سپاهان باعث شده تا جذب این مهاجم تقریبا غیرممکن شود.

ستاره‌های پررنگ؛ بازگشت احتمالی دو لژیونر

جذب یک مدافع، هافبک و مهاجم در دستور کار پرسپولیس قرار دارد و مدیران این باشگاه به جذب سه بازیکن نزدیک هستند. فراموش نکنید بازگشت هر لژیونر به منزله استفاده سهمیه بازیکن خارجی خواهد بود.

۲. حسین کنعانی: مدافع تیم‌ ملی مذاکرات اولیه را با پرسپولیس انجام داده و پس از ارائه مبلغ اولیه، حالا طرفین در مرحله ارزیابی قرار دارند. اگر پرسپولیس کنعانی را به خدمت نگیرد، مسیر او به تبریز کج خواهد شد.

۱. شهاب زاهدی: خداحافظی از اکادمیا پوشکاش و مراجعه به باشگاه پرسپولیس، شهاب زاهدی را تبدیل به خرید قریب‌الوقوع سرخپوشان کرده است. زاهدی ۶ فصل اخیر در مجارستان، اوکراین و ایسلند بازی کرده است.

۳. یاسین سلمانی: هافبک تهاجمی ۲۲ ساله سپاهان قرارداد خود با این تیم را فسخ کرده و حالا در انتظار رضا درویش است تا مذاکرات با او را نهایی کند و به پرسپولیس بپیوندد. عملا مشکل خاصی برای حضور او در پرسپولیس وجود ندارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: