پایگاه خبری خانه فوتبال:

سسک فابرگاس، هافبک شیک ۳۶ ساله، جام‌های مهمی را با آرسنال، چلسی و بارسلونا به دست آورد و همچنین با اسپانیا قهرمان جام‌جهانی و اروپا شد. او اکنون سعی خواهد کرد آنچه را که در دوران حرفه‌ای چشمگیر خود آموخته، به عنوان مربی به تیم‌ ذخیره کومو و زیر ۱۹ ساله‌ها منتقل کند.

فابرگاس در زمان اعلام بازنشستگی گفت: «با اندوه فراوان زمان آن فرا رسیده که کفش‌های خود را آویزان کنم. برای تک تک روزهای حضورم در بارسا، آرسنال، دوباره بارسا، چلسی، موناکو و کومو، ارزش قائل هستم. از قهرمانی در جام‌جهانی و یورو گرفته تا کسب همه عناوین در انگلیس و اسپانیا و تقریباً تمام جام‌های اروپایی، این سفری بوده که هرگز فراموشش نخواهم کرد. من همچنین سه زبان را یاد گرفتم و در طول سفرهایم دلسوزتر و عاقل‌تر شدم. من تجربیاتی را زندگی کردم که هرگز فکر نمی‌کردم طی یک میلیون سال هم حتی به آنها نزدیک شوم.»

فابرگاس افزود: «اما کل این داستان غم‌انگیز نیست، زیرا اکنون می‌خواهم مربیگری تیم‌های B و رزروهای کومو ۱۹۰۷ را آغاز کنم. باشگاه و پروژه‌ای که برایش بسیار هیجان دارم. این تیم جذاب از همان دقیقه اول قلب من را به دست آورد و در بهترین زمان زندگی حرفه‌ای‌ام به سراغ من آمد. من این فرصت را با هر دو دست می‌قاپم. بنابراین پس از ۲۰ سال باورنکردنی پر از فداکاری و لذت، زمان تشکر و خداحافظی با بازی زیبا فرا رسیده است. من هر دقیقه را دوست داشتم.»

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: