پایگاه خبری خانه فوتبال:

یکی از تلخ‌ترین اتفاقات برای کاپیتان اصلی تیم استقلال در فصل گذشته اتفاقات پایانی فصل فوتبالی گذشته بود. بعد از دو شکست متوالی در دربی برگشت و فینال جام حذفی، سیدحسین حسینی به شدت از سوی هواداران استقلال مورد انتقاد قرار گرفت.

کاپیتان تیم استقلال که سابقه بیشترین تعداد کلین شیت در لیگ برتر را با دستکش‌های تیم استقلال به نام خود ثبت کرده در آخرین فصل حضورش در این تیم گرچه به بزرگترین افتخار زندگی‌اش یعنی حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و ۱۶۰ دقیقه بازی برای ایران(مقابل انگلیس و ولز) در بزرگترین آوردگاه فوتبال دنیا رسید اما در همین فصل فوتبالی، با تلخ‌ترین اتفاقات از سوی هواداران استقلال هم مواجه شد.

278099

شدت انتقادات و اعتراض هواداران پس از پایان فصل فوتبالی گذشته تا جایی بود که همسر حسینی هم به این موضوعات ورود کرده و در اینستاگرام از طرفداران استقلال خواست به هجمه بیش از اندازه نسبت به شوهر، فرزند و بطور کلی خانواده‌اش پایان بدهند. حالا و در شرایطی که کمترین احتمال حضور علیرضا بیرانوند در باشگاه استقلال نیز کاملاً از بین رفت و منتفی شده، شنیده می‌شود بار دیگر استقلالی‌ها در صدد مذاکره با حسینی برای ادامه همکاری با استقلال هستند. در این بین باید دید حسین حسینی که قطعاً دوست دارد فوتبالش را در استقلال دنبال کند به حرف دلش گوش می‌کند یا همسرش؟

با توجه به پیام‌های تهدیدآمیزی که هواداران استقلال در روزهای بعد از فینال جام حذفی برای خانواده حسینی ارسال می‌کردند به نظر می‌رسد یکی از دلایل انتشار استوری خداحافظی حسینی با استقلال، شرایط حساس خانوادگی اش بوده باشد اما حالا ظاهراً بار دیگر شرایط به شکل دیگری تغییر کرده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: