پایگاه خبری خانه فوتبال:

بعد از اعلام مدیرعامل پرسپولیس در ارتباط با جدایی کریم باقری و سپس حرف های امیرعابدینی درباره اینکه کسی خارج از باشگاه باعث این اتفاق شده این ماجرا پیچیده تر از قبل شد هرچند عضو هیات مدیره پرسپولیس این موضوع را رد کرده است. حسین خبیری در گف و گوی امروزش اعلام کرده که باشگاه در تلاش برای حل مشکل کریم باقری است. او حتی از هوادار متمول باشگاه هم اتهام زدایی کرده و حرف‌‌هایی که او را مرتبط با جدایی با کریم دانسته اند کاملا تکذیب می‌کند. 

با این وصف شاید بتوان برداشت مثبتی از استوری یحیی گل محمدی داشت و این عکس که او را در آغوش کریم باقری نشان می‌دهد و بالای سرش دو ایموجی وجود دارد را نشانه ای از بازگشت دانست. بازگشتی که می تواند انرژی مثبت بزرگی به هواداران و باشگاه پرسپولیس تزریق کند.  

vqujq1f1

بعد از بازگشت بیرانوند این دومین بار است که مدیران پرسپولیس باید تلاش کنند یکی از دیگر از ستاره‌های تیمشان را بازگردانند. این در حالی است که برخی رسانه ها حرفهای امروز عضو هیات مدیره که از احتمال اتفاق‌های بزرگ در باشگاه داده بود، را به بازگشت کریم باقری و جذب سعید عزت اللهی لژیونر ملی پوش تیم وایله دانمارک تعبیر کرده‌اند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: