پایگاه خبری خانه فوتبال:

جزئیات تازه از مرحله جدید پیش فروش سایپا . سایپا این محصول را به صورت پیش فروش عرضه می کند. شرکت سایپا جزئیات کاملی از این طرح جدید خود منتشر کرد. این طرح جذاب سایپا را دنبال نمایید. سایپا فروش با تحویل فوری دارد.

آغار ثبت نام چانگان سایپا با قیمت جدید 

با تغییر حقوق ورودی خودرو در سال ۱۴۰۲ قرار است هفته آینده عرضه چانگان های وارداتی با قیمت جدید آغاز شود .

 شورای رقابت خردادماه امسال قیمت چانگان وارداتی را اعلام کرد که براساس آن قیمت فروش درب انبار واردکننده خودرو چانگان CS 35 پلاس تیپ دو، 849 میلیون و 628 هزار تومان و قیمت چانگان CS 35 پلاس تیپ 3 نیز 904 میلیون و 470 هزار تومان اعلام شده است.

با اعلام قیمت پایه چانگان وارداتی توسط شورای رقابت، شرکت سایپا نیز با محاسبه هزینه های قانونی شامل عوارض قانونی شماره گذاری، مالیات نقل و انتقال و ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث، هزینه اسقاط ، حمل تا شبکه توزیع، کمیسیون فروش قیمت فروش این خودرو را با اختلاف 260 تا 280 میلیون تومانی منتشر کرد.

البته نکته مهم اینجاست قیمت های اعلامی شرکت سایپا با محاسبه حقوق ورودی 55 درصدی خودروهای سواری تعیین شده بود ولی با ابلاغ حقوق ورودی جدید که توسط هیأت دولت در 21 خردادماه به تصویب رسید، حقوق ورودی خودروهای سواری تغییر و به 70 درصد رسیده است که بر همین اساس قیمت چانگان رشد 65 میلیون تومانی را تجربه کرد.

شنیده ها حاکی است، قرار است هفته آینده عرضه چانگان های وارداتی با قیمت جدید آغاز شود و اگر تغییرات قیمتی در خصوص این خودرو توسط شورای رقابت با لحاظ حقوق ورودی جدید اعمال شود شرکت سایپا هزینه های اضافی را به مشتریان برگشت خواهد داد.

سایپا

آغاز ثبت نام پیش فروش سایپا با قیمت استثنایی

ثبت نام پیش فروش سایپا با عرضه خودروهای شاهین و ساینا S آغاز شد.

بر اساس قیمت کارخانه و بازار ساینا، ساینا S دوگانه سوز در بازار آزاد حوالی ۳۸۵ میلیون تومان خریدوفروش می شود. همچنین قیمت ساینا S بنزینی دنده ای به ۳۵۵ میلیون تومان رسیده است. قیمت کارخانه ساینا S گازسوز و بنزینی نیز به ترتیب ۲۸۳ و ۲۴۸ میلیون تومان اعلام شده است.

در جدول زیر قیمت روز انواع ساینا را در بازار مشاهده می‌کنید

سایپا

اطلاعیه سایپا برای تکمیل ثبت نام پیش فروش شاهین و ساینا S به قیمت کارخانه منتشر شد. در ادامه شرایط شرکت در جدیدترین ثبت نام سایپا را می خوانید.

جدیدترین ثبت نام سایپا تیر 1402ثبت نام سایپا مربوط به عرضه خودروی شاهین و ساینا اس است. در این دوره متقاضیان می توانند در پیش فروش شاهین و فروش فوق العاده ساینا شرکت کنند. قیمت خودروهای عرضه شده در این دوره از ثبت نام سایپا در جدول زیر آمده است.

سایپا

لینک ثبت نام سایپا ویژه پیش فروش شاهین

متقاضیان عادی شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، برای خودروی شاهین که نوبت دریافت پاییز و زمستان سال جاری را دریافت کرده و پیامک واریز دریافت کرده‌اند، از امروز امکان واریز وجه مبلغ علی‌الحساب فراهم شده است. متقاضیان می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سایت  پیش فروش سایپا به نشانی saipa.iranecar.com  اقدام کنند.

لینک ثبت نام بدون قرعه کشی ساینا

متقاضیان عادی شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، برای خودروی ساینا اس که نوبت دریافت تابستان سال جاری را دریافت کرده و پیامک واریز دریافت کرده‌اند، از امروز امکان واریز وجه مبلغ علی‌الحساب فراهم شده است. متقاضیان می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سایت فروش فوق العاده سایپا به نشانی saipa.iranecar.com  اقدام کنند.

مهلت واریز وجه سایپا

مهلت واریز برای این مرحله هم پیش فروش سایپا (شاهین) و هم فروش فوق العاده سایپا (ساینا)، سه روز در نظر گرفته شده است؛ طبیعتا عدم واریز وجه علی‌الحساب خودرو در مهلت تعیین شده به‌منزله انصراف از طرح خواهد بود.

قیمت خودروهای سایپا در بازار آزاد ۲۷ تیر ۱۴۰۲

شاهین در بازار آزاد حدود ۵۶۰ میلیون فروخته می‌شود و قیمت کوییک با گیربکس اتومات به ۴۱۵ میلیون رسیده است. ساینا دنده‌ای ۳۳۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و تیبا صندوقدار و تیبا ۲ هم به‌ترتیب ۳۲۰ میلیون تومان و ۳۳۰ میلیون تومان دست به دست می‌شوند.

قیمت محصولات سایپا در بازار آزاد امروز سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش فرارو، قیمت شاهین در بازار آزاد امروز سه‌شنبه ۲۷ تیر ۵۶۰ میلیون تومان است. به‌این ترتیب قیمت شاهین در بازار آزاد درمقایسه با کارخانه تقریبا ۱۳۵ میلیون تومان بیشتر است.

کوییک پلاس اتوماتیک یکی دیگر از گران‌قیمت‌ترین محصولات سایپاست و در بازار آزاد ۴۱۵ میلیون تومان ارزش دارد. کوییک R را ۳۴۵ میلیون تومان می‌فروشند و خرید کوییک دنده‌ای ساده ۳۳۵ میلیون تومان آب می‌خورد.

ساینا دنده‌ای جزو ارزان‌ترین سواری‌های صفرکیلومتر بازار است و ۳۳۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. تیبا صندوقدار و تیبا ۲ هم به‌ترتیب ۳۲۰ میلیون تومان و ۳۳۰ میلیون تومان دست به دست می‌شوند و قیمت پراید ۱۵۱ یا همان پرایدوانت در بازار آزاد ۲۶۵ میلیون تومان است.

در جدول زیر قیمت روز خودروهای سایپا در بازار آزاد سه‌شنبه ۲۷ تیرماه را مشاهده می‌کنید.

مدل قیمت دوشنبه قیمت امروز
پراید 151
265 میلیون تومان
265 میلیون تومان
 
تیبا
320 میلیون تومان
320 میلیون تومان

 

تیبا 2
330 میلیون تومان
330 میلیون تومان

 

ساینا
330 میلیون تومان
330 میلیون تومان

 

کوئیک دنده‌ای
335 میلیون تومان
335 میلیون تومان

 

کوئیک R
345 میلیون تومان
345 میلیون تومان

 

کوئیک پلاس اتوماتیک
415 میلیون تومان
415 میلیون تومان

 

سیتروئن C3
دو میلیارد و 200 میلیون تومان
دو میلیارد و 200 میلیون تومان

 

چانگان CS35
یک میلیارد و 200 میلیون تومان
یک میلیارد و 200 میلیون تومان

 

وانت زامیاد
550 میلیون تومان
550 میلیون تومان

 

کیا سراتو 2000 مونتاژی
دو میلیارد تومان
دو میلیارد تومان

 

آریو
یک میلیارد و 90 میلیون تومان
یک میلیارد و 90 میلیون تومان

 

شاهین G
560 میلیون تومان
560 میلیون تومان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: