پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه شباب الاهلی امارات طی نامه‌ای رسمی به استقلال اعلام کرد به مهدی قایدی نیاز دارد و او را به آبی‌پوشان نمی‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود مذاکرات تازه مسئولان استقلال با مدیران شباب الاهلی اما باشگاه اماراتی طی نامه‌ای رسمی اعلام کردند که حاضر به جدایی مهدی قایدی نیستند و به این بازیکن نیاز دارند.

اگرچه می‌شد حدس زد که مهدی قایدی فصل جدید فوتبالی خود را در استقلال شروع نمی‌کند، اما هواداران استقلال همچنان خواهان بازگشت این ستاره بودند. از این رو از زمان حضور علی خطیر در راس باشگاه استقلال ،‌او به عنوان مدیرعامل تلاش های مجددی را برای دریافت رضایتنامه قایدی از باشگاه شباب الاهلی انجام داد.

مدیریت استقلال در روزهای گذشته به صورت کتبی با شباب الاهلی نامه نگاری کرده بود و به همین خاطر امروز باشگاه اماراتی کتبا پاسخ نامه استقلال را داد و با جدایی قایدی مخالفت کرد.

رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص نوشته است:‌«با توجه به درخواست هواداران برای حفظ مهدی قایدی یکی از بازیکنان اثرگذار فصل گذشته لیگ برتر در استقلال، بعد از ورود آقای علی خطیر به باشگاه، نامه‌ای برای باشگاه الاهلی ارسال شد تا مذاکرات تازه‌ای بین طرفین صورت بگیرد. امروز اما این باشگاه امارات در پاسخ به این درخواست اعلام کرد مهدی قایدی در فصل جدید، در لیگ این کشور به میدان خواهد رفت.»

 

باشگاه استقلال همچنین متن نامه ارسالی از سوی باشگاه الاهلی به ایمیل آبی‌ها را منتشر کرده است. در این نامه آمده است:‌ 

«آقای علی خطیر

مدیرعامل محترم باشگاه استقلال

عطف به نامه شما در تاریخ 23 ژوئن و همچنین ایمیل دریافتی از شما در تاریخ 10 جولای 2023 که در آن درخواست جذب مهدی قایدی را برای فصل 2024-2023 لیگ برتر ایران داشتید، باید به شما اطلاع بدهیم متاسفانه به این بازیکن در فصل جدید رقابت‌های لیگ امارات نیاز داریم. 

ما از درک حرفه‌ای شما سپاسگزاریم و امیدوار هستیم در آینده‌ای نزدیک باشگاه الاهلی و استقلال همکاری نزدیکی داشته باشند.

با تشکر

اسماعیل عبدالرحمان البنا 

مدیر اجرایی باشگاه الاهلی »

به این ترتیب حضور مهدی قایدی در استقلال هرگز امکان پذیر نیست و به طور رسمی منتفی شده است. او فعلا بازیکن شباب الاهلی امارات است و به نظر می‌رسد در همین تیم هم کار خود را در فصل جدید ادامه بدهد.

باشگاه استقلال بعد از دریافت نامه عذرخواهی شباب الاهلی برای باشگاه اماراتی و همچنین مهدی قایدی آرزوی موفقیت کرده است.

آبی‌ها پیش از این محمد محبی دیگر ستاره بوشهری خود در خط حمله را از دست داده بودند و بی‌تردید اضافه شدن مهدی قایدی به جمع جداشدگان می‌تواند از قدرت خط حمله این تیم که سال گذشته در لیگ برتر 52 گل به ثمر رساند، کم کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: