پایگاه خبری خانه فوتبال:

شرکت آدیداس برای فروش پیراهن مسی در آمریکا دچار مشکل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی در ماه گذشته سوژه اول نقل و انتقالات تابستانی بود. مسی از عربستان پیشنهاد نجومی 400 میلیون یورویی دریافت کرده بود و از طرفی بارسلونا هم به دنبال برگرداندن مسی بود.

اما بعد از یک ماه کشمکش در نهایت بارسلونا نتوانست تراز مالی اش را کاهش دهد تا لالیگا را مجاب کند تا با مسی قرارداد امضا کند. همچنین خانواده مسی اجازه ندادند تا این اسطوره به عربستان برود.

مسی تصمیم گرفت تا راهی آمریکا شود و دوران بازنشستگی خود را در ایالت فلوریدا در باشگاه اینتر میامی بگذراند. شرکت آدیداس تولید کننده پیراهن مسی در جدیدترین بیانیه اش درباره پیراهن فروشی این بازیکن توضیح داد.

D7FU96ZFSE8g

طبق اعلام مدیر ارشد آدیداس انتقال مسی به اینتر میامی درخواست خرید پیراهن را به شدت افزایش داده و در تاریخ این تعداد از درخواست خرید پیراهن بی سابقه است.

طبق گزارش ها با انتقال مسی به اینتر میامی درخواست خرید پیراهن این تیم 25 برابر نسبت به قبل حضور مسی افزایش یافته است. همچنین پروسه تولید پیراهن نزدیک به 6 ماه طول می کشد.

اما شرکت آدیداس قول داده تا 3 ماه آینده به خریداران پیراهنشان را تحویل خواهند گرفت. پیش فروش پیراهن مسی با قول تحویل 3 ماهه آغاز شده است و تعداد بسیار زیادی خواهان خرید این پیراهن شده اند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: