پایگاه خبری خانه فوتبال:

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال امروز خطاب به بازیکنان و مربیانش گفت: حتی اگر استقلال چهاردهم شود، من به قیمت حراج اعتبار خودم، از شما حمایت می کنم.

به گزارش مشرق، مصاحبه علی خطیر مدیرعامل جدید باشگاه استقلال با چند روز تاخیر، سرانجام امروز منتشر شد. مصاحبه ای که محتوای آن بیشتر دلجویی از جواد نکونام و طلب صبر و حوصله برای بازیکنان بود.

خطیر سعی کرد در گفت و گویی از پیش تنظیم شده، آتش شعله ور موجود در استقلال را خاموش کند اما نحوه دفاع او از نکونام و بازیکنانش چنین بود؛ «حتی اگر استقلال چهاردهم شود، من به قیمت حراج اعتبار خودم، از شما حمایت می کنم.»

واقعیت اما چیست؛ آیا علی خطیر در باشگاه استقلال آنقدر اعتبار دارد که به خاطر گلِ روی آبی های امروز بر آن چوب حراج بزند؟

بی تعارف خدمت آقای خطیر عرض می کنیم که میزان اعتبار ورزشی او (که بر سر آن هم می تواند بحث های زیادی داشته باشیم) برای هواداران معترض استقلال کوچک ترین اهمیتی ندارد. آنها با وعده حفظ نکونام حتی در صورت چهاردهم شدن تیم هم آرام نمی شوند. این که نکونام است؛ حتی اگر کاپلو هم سرمربی استقلال بود، چهاردهمی تیم برای استقلالی ها قابل تحمل نبود.

البته اگر فرصتی برای تدوام مدیریت خطیر درباشگاه استقلال باقی بماند، او در طول زمان کارآزموده تر خواهد شد و طبعا مصاحبه هایش، سروشکل حرفه ای به خود می گیرد. برای آرام کردن اوضاع، خطیر باید هر چه سریع تر مطالبات باقی مانده بازیکنان را پرداخت کند و نیم نگاهی نیز به لیست خریدهای جواد نکونام تا پایان مهلت نقل و انتقالات داشته باشد.

سرعت عمل مدیر استقلال در این گونه مواقع است که اهمیت بسزایی پیدا می کند؛ در غیر این صورت حرف و حدیث ها پیرامون چوب حراج بر اعتبار «منِ مدیر» یا گارانتی ادامه سرمربیگری نکونام با هر عنوان و مقامی، آرامشی برای این هواداران خسته و ناامید به ارمغان نمی آورد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: