پایگاه خبری خانه فوتبال:

عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که آبی ها امروز درباره تأمین منابع لازم جهت جذب بازیکن خارجی به صحبت پرداخته اند.
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا خانی عضو هیئت مدیره استقلال پس از پایان جلسه امروز مدیران این تیم در جمع خبرنگاران گفت: موضوع جلسه درباره بحث قرارداد با اسپانسر، موضوعاتی مانند تسهیلات بانکی با بانک شهر و دیگر مسائل کاری درخصوص عملکرد در یک ماه گذشته بود.
وی در مورد اینکه گفته می شود به دلیل بدهی مالیاتی نمی توان مبلغی که به حساب باشگاه واریز شده را برداشت کرد، توضیح داد: بدهی مالیاتی بخاطر سنوات گذشته بوده است. امروز جلسه ای در سازمان امور مالیاتی کشور داشتیم. توافقاتی انجام و قرار شد مدارک و مستنداتی را درخصوص رفع مسدودیت حساب باشگاه تحویل سازمان مالیات بدهیم.
خانی در مورد اینکه گفته می شود شرکت اسپانسر مورد نظر استقلال درخواست داشته است تا 2 نفر به اعضای هیئت مدیره اضافه شود، گفت: من عرض کردم که آن جلسه نیز قرار شده در هفته آینده برگزار شود ولی دوستان نوشتند من گفته ام شنبه. نخیر، هفته آینده برگزار می شود.

عضو هیئت مدیره آبی ها در مورد اینکه خطیر برای روز سه شنبه به بازیکنان قول داده است، جواب داد: ان‌شاءالله که آقای خطیر به قولشان عمل می کنند.

او در مورد آخرین وضعیت دستیاران خارجی نکونام نیز گفت: من در جریان این موضوع نیستم و خود آقای مدیرعامل پیگیر آن هستند.

وی درخصوص آخرین وضعیت بازار نقل و انتقالات باشگاه و بازیکنان خارجی جدید نیز توضیح داد: امروز نیز این موضوع مطرح شد. بحث هایی صورت گرفت که به چه شکل می شود عمل کرد. اجازه دهید آقای خطیر به نتیجه نهایی برسد.

خانی درباره اینکه آیا بودجه لازم برای جذب بازیکن خارجی تدارک دیده شده تا پرونده جدیدی برای باشگاه درست نشود، گفت: امروز اصلا بحث همین بود که ما بتوانیم منابع مالی را تأمین کنیم. ان‌شاءالله در اولین فرصت بتوانیم برای جذب بازیکنان خارجی اقدام کنیم.

او در مورد اینکه ریشه مشکلات مالی باشگاه کجاست، گفت: آنگونه که شما فکر می کنید مشکل خیلی خاص باشد، نیست. ما دنبال این هستیم آن کاری که بیشترین منافع را برای باشگاه دارد، انجام دهیم. وگرنه پیشنهادات هست. ولی ما دنبال این هستیم تا بیشترین منافع را برای سازمان و باشگاه ایجاد کنیم. این حساسیت ما بخاطر این موضوع است. ولی ان شالله در این هفته به نتیجه می رسیم.

خانی درخصوص اینکه گفته می شود پرینتر باشگاه توسط یک طلبکار ضبط شده است، توضیح داد: ما پرینتری در کمپ مرحوم حجازی داشتیم. پرینتر را از آنجا به باشگاه و برای تعمیر آوردند. ما در زمینه بحث آی تی مشاوره دادیم. آن بنده خدا پرینتر را برای تعمیرات می برد. از آنجا آورده اند گذاشته اند اینجا که چاپگر ببرند.

وی درباره نگرانی بابت رابطه میان نکونام و خطیر اظهار داشت: این را به ضرس قاطع می گویم. هیچ اختلافی وجود ندارد، دوستانی که به هر دلیلی این بحث های مجازی را پخش می کنند، واقعا اینطور نیست. اکنون همبستگی خوبی حاکم است. حتی آقای خطیر دو، سه روز پیش به تمرین رفتند و با آقای نکونام جلسات خوبی برگزار کردند و امروز نیز موضوعات را مطرح کردند. در هر خانواده ای شاید اختلاف نظر باشد. ولی اینکه فکر کنند با همدیگر در زاویه هستند، اصلا اینطور نیست. اتحاد و همدلی خوبی حاکم است و قطعا با این شرایط تیم خوبی خواهیم ساخت.

عضو هیئت مدیره آبی ها درباره جزئیات مشکل مالیاتی استقلال نیز توضیح داد: بحث بدهی مالیاتی ما مربوط به سال 1391 تا 1394 است. اصل جریمه بوده و نزدیک به 25 میلیارد است که از این رقم 17 میلیارد قطعی است، 9 میلیارد مربوط به ارزش افزوده سال 1401 است که در حال صحبت هستیم تا هر چه سریعتر این مشکل را برطرف کنیم. واقعا شفافیت مالیاتی باشگاه استقلال نسبت به سایر تیم ها بهتر است و ان‌شاءالله آن را درست می کنیم.

او در مورد اینکه آیا استقلال می تواند از بازیکنان جدید خود استفاده کند یا خیر گفت: بله ما سقف بودجه را اعلام کرده ایم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: