پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در خصوص ادامه روند نقل و انتقالاتی این تیم ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس رضا درویش درمورد دلیل تاخیر حضور در جلسه مدیران باشگاه‌ها و دپارتمان مجوز حرفه‌ای، اظهار داشت: به دلیل حضور در یک جلسه نتوانستم زودتر بیایم.
وی درمورد آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس، عنوان کرد: اگر بخواهیم بازیکن جدیدی بگیریم، قطعا باید یک نفر را کم کنیم‌.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه آیا جذب دروازه‌بان خارجی در دستور کار این باشگاه است، گفت: هنوز نه اما اگر یک دروازه‌بان زیر ۲۳ سال پیدا کنیم، او را جذب خواهیم کرد.

درویش درمورد وضعیت پرداخت مطالبات پریرا و دیاباته، ۲ مهاجم خارجی فصل گذشته پرسپولیس، توضیح داد: هنوز سررسید مطالبات آنها نرسیده است. هر زمان برسد، پرداخت می‌کنیم.

وی درمورد انتظار هواداران پرسپولیس برای جذب یک مهاجم خارجی، گفت: ابتدا باید فضای جذب مهاجم را ایجاد کنیم. باید بتوانیم یک نفر را وارد لیست کنیم یا نه؟ لیست ما در حال حاضر پر است‌.

مدیرعامل پرسپولیس درمورد روند طی شده در این باشگاه برای کسب مجوز حرفه‌ای، توضیح داد: این کار ما حصل زحمات یک گروه بود. تمام عزیزان باشگاه شبانه‌روزی در ۴_۳ ماه گذشته زحمت کشیدند و باید از همکاری بسیار خوب فدراسیون به ویژه در بخش مجوز حرفه‌ای که بسیار با ما همراه بودند تشکر کنم‌. زحمات شبانه‌روزی پرسنل، اعضای باشگاه و امور بین‌الملل به ثمر نشست و توانستیم مشکلی که در گذشته داشتیم و سبب صادر نشدن مجوز حرفه ای و تلخکامی هواداران شده بود ، حل کنیم و مجوز را بگیریم. امیدوارم در آسیا نیز حضور مقتدرانه ای داشته و شادی و نشاط را برای هواداران داشته باشیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: