پایگاه خبری خانه فوتبال:

ژوزه مورایس می‌گوید او با بازیکنان سرشناسی در ارتباط است، اما امکان جذب آنها وجود ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان، در دوران کاری خود با بازیکنان سرشناسی کار کرده است. این موضوع سبب شد که هواداران از وی درخواست کنند از اعتبارش برای جذب ستاره‌های سرشناس بهره ببرد. حال او در برنامه ضربه آزاد شبکه اصفهان پاسخ جالبی در این خصوص ارائه کرد.

مورایس در مورد اینکه چرا از اعتبارش برای جذب بازیکن خارجی باکیفیت استفاده نمی‌کند، پاسخ داد: این یک سوال خوب است. من شنیدم یک هوادار می‌خواهد بازیکن بخرد! شاید ایده خوبی باشد، اما بحث اینجاست که اگر بخواهیم از اعتبار من استفاده کنیم، باید بپرسم که من باید از کارت اعتباری‌ام استفاده کنم؟ (با خنده) شاید این یک راه‌حل باشد.

مورایس راجع به مذاکره با ماریو بالوتلی گفت: اگر بخواهیم از شوخی بگذریم من بازیکنان باکیفیتی می‌شناسم و حتی با ماریو بالوتلی صحبت کردم. اما مبلغ بالوتلی را ما نمی‌توانیم پرداخت کنیم، به خصوص الان که بحث سقف بودجه هست. من حتی نمی‌دانم اینکه یک هوادار بازیکنی بخرد داخل بودجه هست یا خارج آن. چیزی که داخل بودجه نیست، چرا پس محدودیت داریم؟ اینجاست که می‌گویم رقابت منصفانه نیست.

او در مورد جذب ستاره‌ها و وجود محدودیت‌ها گفت: تصور کنید در سپاهان ۴، ۵ هوادار داشته باشیم که بتوانند خرج کنند و برویم بنزما، بالوتلی و راموس را بیاوریم؛ آن وقت فدراسیون چطور می‌خواهد آن را حل کند؟ من فقط بازیکنان را می‌شناسم، ولی محدودیت بودجه داریم. ببینید تیم‌های عربستانی چطوری هزینه می‌کنند و دولت عربستان پرداختی را انجام می‌دهد ولی فکر نمی‌کنم برای دولت ایران امکان‌پذیر باشد. من واقعا دلم می‌خواست بازیکن بیاورم. من مربی گومس بودم، ولی اصلا ساده نیست که او را بیاوریم چون نمی‌خواهد بیاید و اگر هم بخواهد، از پس مبلغ او برنمی‌آییم. این مطلب ساده نیست که اینجور بازیکنان را بیاوریم، ولی باید باهوش فکر کنیم که کارت اعتباری‌مان چه‌کار می‌کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: