پایگاه خبری خانه فوتبال:

ترکیب پرسپولیس در اولین بازی فصل جدید
دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک ساعت ۱۹:۳۰ امروز و‌ در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی برگزار خواهد شد.
به گزارش “ورزش سه”، اولین جدال قهرمان فصل گذشته در لیگ بیست و سوم با آلومینیوم اراک خواهد بود و یحیی گل‌محمدی که نسبت به عدم حضور هواداران تیمش گلایه داشت، اکنون در استادیوم خالی از تماشاگر برابر مجتبی حسینی و تیمش قرار خواهد گرفت.

پرسپولیس با تغییراتی که ‌در فهرست خود داشته، اکنون فصل جدید را با دو تغییر استارت خواهد زد و محمدحسین کنعانی‌زادگان و شهاب زاهدی در دفاع و حمله به دنبال تغییر استراتژی یحیی گل‌محمدی در لیگ جدید خواهند بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس 

علیرضا بیرانوند

محمدحسین کنعانی‌زادگان

مرتضی پورعلی‌گنجی

دانیال اسماعیلی‌فر

علی نعمتی

میلاد سرلک

سروش رفیعی

سعید صادقی

مهدی ترابی

وحید امیری

شهاب زاهدی

برترین دروازه‌بان فصل گذشته و شماره یک سرخ‌ها و تیم ملی اکنون فصل متفاوتی در مقطع ابتدایی لیگ پیش‌رو دارد؛ او با جنجال بزرگی پنجره تابستانی را پشت سر گذاشت و در ادامه با فسخ قرارداد با پرسپولیس تا یک‌قدمی حضور در استقلال نیز پیش رفت. اما در نهایت با قراردادی جدید کار را با این تیم استارت زده و دلخوری هواداران را روبروی خود می‌بیند. علیرضا بیرانوند اما به خوبی روش محبوبیت دوباره را بلد است و از همین بازی ابتدایی می‌خواهد استارت کلین‌شیت‌های خود را برای موفقیت دوباره با پرسپولیس را بزند.

نعمتی بدون تعطیلی خاصی وارد فصل جدید شده و بار دیگر در سمت چپ دفاعی حاضر خواهد شد. او که بلافاصله بعد از پایان فصل گذشته زیر تیغ جراحی رفت، مراحل آماده‌سازی فشرده‌ای را برای بازگشت به ترکیب تیم دنبال کرد ‌و با تمامی شایعاتی که حول نام خود می‌دید، در نهایت در اولین بازی فصل بار دیگر در سمت چپ دفاعی حضور یافته است.

 سورپرایز فصل جدید پرسپولیس در خط دفاعی محمدحسین کنعانی‌زادگان است که بار دیگر به جمع سرخ‌ها بازگشته است. او بعد از دو فصل حضور در الاهلی قطر اکنون به قلب دفاعی پرسپولیس بازگشته و این بار در کنار مرتضی پورعلی‌گنجی رویای حضور موفق در این تیم و در ادامه تجربه جام‌ملت‌های قطر را در ذهن دنبال می‌کند.

در سمت راست دفاعی نیز بار دیگر دانیال اسماعیلی‌فر حضور خواهد داشت و تنها تفاوت او نسبت به فصل گذشته شماره پیراهنش خواهد بود که این بار با شماره ۱۱ برای این تیم به میدان می‌رود.

 میلاد سرلک که حواشی و شایعات زیادی را حول نام خود می‌بیند، بار دیگر مرد شماره یک پست ۶ سرخ‌ها خواهد بود و در کنار خود همانند فصل گذشته سروش رفیعی را خواهد داشت تا با قدرت و تکنیک شرایط را در خط میانی برای حریفان سخت و غیرقابل پیش‌بینی کنند.

 برای مثلث تهاجمی نیز مهدی ترابی، سعید صادقی ‌و وحید امیری سه بازیکنی هستند که برای هر خط دفاعی ترسناک و شاید غیر قابل مهار تصور شوند. آنها اکنون با آماده بالاتر و هماهنگی بیشتر نسبت به گذشته، پا به فصل جدید گذاشته و باید دید این بار چه شرایطی را دنبال خواهند کرد.

در خط حمله نیز شهاب زاهدی این بار با پسوند مهاجمی باتجربه و البته ملی‌پوش به جمع سرخ‌ها بازگشته است و چشم‌انتظار اولین گل خود برای رؤیای آقای گلی‌ با این تیم خواهد بود. زاهدی که نمایش خوبی در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل داشته باید دید اولین جدال رسمی خود در بازگشت را با چه نمایشی دنبال می‌کند.

دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک ساعت ۱۹:۳۰ امروز و‌ در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی برگزار خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: