پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: میزبان هستیم و می‌خواهیم نهایت استفاده را ببریم و با حمایت تماشاگران و همت بازیکنان سه امتیاز را در خانه نگه داریم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی در مورد دیدار فردا شب با استقلال اظهار داشت: بازی‌های اول یک تورنمنت سخت و گنگ است و معلوم نیست، زیرا تیم ها شناخت کافی  از هم ندارند. ما میزبان هستیم و می خواهیم مقابل تماشاگران خودمان از میزبانی نهایت استفاده را ببریم و با حمایت تماشاگران و همت بازیکنان سه امتیاز را در خانه نگه داریم.

وی در مورد هواداران نفت آبادان گفت: فصل قبل هم هواداران ما را حمایت کردند و حتی خارج از خانه هم احساس غربت نکردیم و فردا هم که میزبان هستیم تیم ما را حمایت خواهند کرد. هیچ بازیکن مصدوم و محرومی هم نداریم. صادق صالحی هم از نظر بدنی کمی از بازیکنان عقب تر است اما در صورت نیاز از او هم استفاده خواهیم کرد.

سرمربی نفت آبادان در مورد درگذشت محمدرضا عجمی پور عنوان کرد: درگذشت این عزیز برای همه ما سخت بود ولی روح محمدرضا همیشه با ما هست و می‌خواهیم فردا بعد از بازی به سر مزار او برویم. 

ویسی در مورد اینکه چه قولی به هواداران می‌دهد، عنوان کرد: این فصل فصلی است که می‌خواهیم مردم آبادان را خوشحال کنیم و مردم آبادان از فوتبال تیم نفت لذت ببرند. قول می‌دهم جانانه بازی کنیم .

دیدار دو تیم نفت آبادان و استقلال ساعت 21:30 فردا برگزار می شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: