پایگاه خبری خانه فوتبال:

حسین کنعانی‌زادگان می‌گوید یکی از دلایل بازگشت او به پرسپولیس دلتنگی برای هواداران این تیم بوده است‌.
به گزارش ورزش سه حسین کنعانی‌زادگان پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک گفت: همیشه شروع لیگ خیلی سخت است و هماهنگی بین بازیکنان ایجاد نمی‌شود و زمان می‌برد تا بیفتد و بازیکنان یکدیگر را بشناسند اما خدا را شکر شاکله تیم پرسپولیس حفظ شده بود و دو سه بازیکن هم اضافه شده بودیم. خدا را هزار مرتبه شکر توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. انشالله بتوانیم پرقدرت همین بردها را همراه با کلین شیت ادامه بدهیم.

او درباره بازگشت به پرسپولیس اظهار داشت: به عشقم برگشتم. همه می‌دانند و همیشه گفته‌ام. حقیقتا خیلی دوست داشتم امروز هواداران بیایند و شاید بتوانم بگویم ۸۰ درصد دلیل بازگشتم به پرسپولیس، همین هواداران بودند. دلم واقعا تنگ شده بود. می‌گویند تا نیم فصل تماشاگران نمی‌آیند اما من خواهش می‌کنم اگر لازم است اصلا بازی را در مشهد یا شهر دیگری برگزار کنید تا هواداران بیایند. ما از مسئولان این درخواست را داریم، چون هواداران همیشه در سرما و گرما پشت ما بودند.

مدافع پرسپولیس در واکنش به اینکه افشین پیروانی اعلام کرده بازی‌های پرسپولیس در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد، گفت: شاید ۱۰ هزارتا سمت VIP نباید اما روبرو مشکلی ندارد. انشالله بگذارند هواداران بیایند.

کنعانی در خصوص صحبت‌هایی که در طول بیرانوند با او داشت و از بازی با پای او تمجید می‌کرد، گفت: ما همیشه به یکدیگر روحیه می‌دهیم، چه اینجا و چه تیم ملی. انشالله همه موفق باشند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: