پایگاه خبری خانه فوتبال:

یحیی گل محمدی در سال های اخیر نشان داده متخصص بردهای اقتصادی است.
​دهه اخیر فوتبال ایران را باید به نام پرسپولیس نوشت. قرمزهای پایتخت در هفت فصل اخیر ۶ جام قهرمانی را بدست آوردند که رکوردی فوق العاده محسوب می شود. فرمول قهرمانی در لیگ برتر به این شکل است که تیم باید خیلی کم گل بخورد و خط دفاعی مستحکم داشته باشد؛ در کنار آن از معدود فرصت های بدست آمده استفاده کند و به یک برد اقتصادی برسد.

فرمولی که یحیی و تیمش به خوبی آن را بلدند و به نحو احسن آن را در زمین پیاده می کنند. از ۶ قهرمانی اخیر پرسپولیس ،۳ قهرمانی برای یحیی گل محمدی بود و حالا یحیی یکی از مردان پرافتخار لیگ برتر به حساب می آید. گل محمدی به خوبی فرمول قهرمانی را یاد گرفته و استاد بردهای اقتصادی است. تیم یحیی در بسیاری از بازی ها به همین شکل به پیروزی رسیده و در انتهای فصل هم جام قهرمانی را بالای سر برده است.

بردهای اقتصادی و با حداقل گل زده، شگرد ویژه گل محمدی است و نتیجه یک بر صفر هم پرتکرارترین نتیجه برای تیم یحیی به حساب می آید. گل محمدی و تیمش با وجود اینکه خیلی سرحال نبودند و البته یک ورزشگاه خراب و بدون هوادار را مقابل خود می دیدند، لیگ جدید را با برد شروع کردند. یحیی برای کسب اولین ۳ امتیاز که خیلی هم اهمیت داشت، سراغ فرمول مطمئن خود رفت که در اکثر مواقع از آن جواب گرفته بود.

پرسپولیس به خوبی کارهای دفاعی را انجام می داد و پشت سر خط دفاعی خوب این تیم هم یک بیرانوند سرحال ایستاده بود که گل زدن به او کار راحتی نیست. پرسپولیس کمترین موقعیت را ساخت ولی به هدفش که زدن گل بود رسید و بعد از آن هم با توجه به توانایی بالای این تیم در مالکیت توپ و اداره بازی، توانست بازی را مدیریت کند و به یک برد اقتصادی دیگر دست پیدا کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: