پایگاه خبری خانه فوتبال:

برخلاف شایعه‌ای که منتشر شده، ابوالفضل جلالی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد.
به گزارش مشرق، ظهر امروز خبر عجیبی درخصوص یکی از بازیکنان استقلال منتشر شد که حواشی را به دنبال داشت. یکی از خبرگزاری ها مدعی شد در صورتیکه نام ابوالفضل جلالی در فهرست بعدی اردوی تیم ملی نباشد، او باید راهی خدمت سربازی شود.

انتشار این خبر درباره جلالی که در دیدار هفته نخست برابر صنعت نفت نیز نمایش خوبی داشت و هواداران استقلال را نیز به درخشش در طول فصل امیدوار کرده بود، باعث نگرانی علاقه مندان به این تیم شد.

اما پیگیری ها نشان می دهد که این موضوع به هیچ وجه صحت نداشته و جلالی مشکلی برای همراهی استقلال ندارد. در سال ۹۷ بود که سردار موسی کمالی، رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد برابر مصوبه ستادکل نیروهای مسلح، سن سربازی مشمولان فعال در لیگ برتر و تیم‌ ملی در رشته های ورزشی فوتبال، والیبال و بسکتبال افزایش یافته و ورزشکاران تیم‌های ملی تا ۳۰ سالگی و ورزشکاران تیم‌های لیگ برتری تا ۲۸ سالگی می‌توانند خدمت وظیفه خود را به تأخیر انداخته و دچار غیبت نشوند.

طبق این قانون، جلالی که اکنون ۲۵ سال سن دارد، تا سه سال دیگر نیز مشکلی برای اعزام به خدمت سربازی نخواهد داشت. ضمن اینکه چنانچه او پس از رسیدن به ۲۸ سالگی نیز ملی پوش باشد، می تواند تا ۳۰ سالگی خدمت خود را به تعویق بیندازد.

این در شرایطی است که اکنون وضعیت سربازی میلاد سرلک به سوژه اصلی و جدید اعزام بازیکنان به خدمت سربازی تبدیل شده است و این بازیکن از تاریخ اول شهریور، مشمول خدمت سربازی می شود و هنوز مشخص نیست وضعیت او برای ادامه لیگ چه خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: