پایگاه خبری خانه فوتبال:

دو تیم فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان در هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر فصل ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰:۰۰ در روز چهارشنبه اول شهریور به مصاف هم می روند.
حسن گروسی مهاجم سابق استقلال در خصوص انتقاداتی هم به خاطر نمایش آبی‌ها مطرح شد اما به هرحال شاگردان نکونام به امتیاز ششم رسیدند، اظهار داشت: در شروع فصل اکثر تیم‌ها همینطور هستند. شاید خوب بازی نکنند اما نتیجه می‌گیرند. هرچند استقلال بازی متعادلی مقابل ملوان انجام داد.
گروسی که با فارس صحبت کرده، افزود: استقلال در چندسال اخیر هیچ وقت پیش فصل خوبی نداشته، در سال‌های گذشته علاوه بر این مسئله تیم نتیجه خوبی هم نمی‌گرفت اما خوشبختانه امسال در دو بازی اول خوب امتیاز گرفت.

در بازی اول واقعا در گرمای شدید بازی خوبی انجام دادند و دوندگی بسیار خوبی داشتند اما در بازی با ملوان نتیجه خیلی مهم‌تر از بازی خوب بود تا از همان اول فصل به خوبی امتیازات جمع شوند.

پیشکسوت استقلال با تاکید بر تقویت این تیم تا پیش از بسته شدن پنجره تابستانی، عنوان کرد: شنیدم که سرمربی تیم اعلام کرده تا نیم‌فصل بازیکن نمی‌گیریم ولی این تیم باید تقویت شود و شرایط بهتری پیدا کند تا دست جواد نکونام برای بازی‌های بعدی باز باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: