پایگاه خبری خانه فوتبال:

به نظر می‌رسد سردار آزمون در آستانه انتقال به میلان قرار گرفته است.
به گزارش "ورزش سه"، بر ادعای برخی رسانه‌های آلمانی و در راس آنها بیلد سردار آزمون با باشگاه میلان به توافق رسیده و اتفاق خاصی رخ ندهد راهی این تیم خواهد شد.
به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون بعد از یک فصل و نیم حضور در بایرلورکوزن حالا در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است. ستاره ایرانی که نتوانست در لورکوزن به خواسته‌هایش دست پیدا کند و به نظر می‌رسد که قصد دارد چالش جدیدی را تجربه کند.

بعد از پیش فصل خوبی که با گل برای سردار آزمون شروع شد او دچار یک بدشانسی بزرگ یعنی مصدومیت شد و حالا هم آخرین مراحل درمانی خود را دنبال می کند. تا جایی که اخیراً ژابی آلونسو اعلام کرد که ستاره ایرانی زودتر از حد تصور به میادین باز خواهد گشت.

در هفته‌های اخیر شایعات درباره آینده سردار به اوج خود رسیده بود و حتی گفته شد که این بازیکن در آستانه بازگشت به زنیت سن پترزبورگ قرار گرفته است اما به نظر می‌رسد که او قصد دارد همچنان در سطح اول فوتبال اروپا به کار خود ادامه دهد.

در همین راستا برخی رسانه‌های آلمانی از جمله بیلد ادعا کرده‌اند که سردار آزمون مورد توجه چند باشگاه اروپایی قرار گرفته که میلان یکی از آنها محسوب می‌شود. بر اساس این گزارش ستاره ایرانی باشگاه بایرلورکوزن حتی با میلان به توافق شخصی دست یافته و قصد دارد در فصل پیش رو لباس روسونری را بر تن کند.

با این حال هنوز رضایت باشگاه بایر لورکوزن باقی مانده اما با توجه به اخباری که پیش از این منتشر شده بود به نظر می‌رسد که تیم آلمانی با مبلغی حدود ۱۰ میلیون یورو به جدایی آزمون رضایت خواهد داد. باید منتظر ماند و دید که آیا این رقم درخواستی توسط میلان به لورکوزن پرداخت خواهد شد و سردار در یک انتقال بزرگ به سن سیرو خواهد رفت یا خیر.

آزمون در حالی در آستانه انتقال به میلان قرار گرفته که تا همین که تا همین یکی دو هفته پیش بحث در رابطه با حضور مهدی طارمی در این تیم بسیار داغ دنبال می‌شد اما عدم توافق روسونری با پورتو باعث شد که آنها از این انتقال دست بکشند و حالا هم سراغ یک مهاجم ایرانی دیگر آمده‌اند؛ انتقالی که رقم خوردن آن هم برای آزمون و هم فوتبال ایران بسیار جذاب خواهد بود.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: