پایگاه خبری خانه فوتبال:

کاپیتان پرسپولیس نسبت به حواشی شکل گرفته در خصوص دیدار این تیم مقابل تراکتور و برخورد با شجاع خلیل زاده واکنش نشان داد.
به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده که در پنجره تابستانی بحث حضورش در پرسپولیس نیز داغ شده بود، در نهایت ترجیح داد راهی تراکتور شود و در اتفاقی جالب به عنوان بازیکن ملی‌پوش و باتجربه این تیم، بازوبند کاپیتانی سرخپوشان را نیز در اختیار گرفت.

شجاع خلیل زاده و پرسپولیس خیلی زود روبروی یکدیگر قرار گرفتند و در هفته دوم لیگ برتر در استادیوم یادگار امام تبریز مصافی جذاب و البته جنجالی را پشت سر گذاشتند. خلیل زاده که بازی فیزیکی او حتی در دوره حضورش در پرسپولیس نیز موردتوجه بوده، در این بازی برخورد عجیبی با وحید امیری داشت که با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی نیز همراه شد.

در یک صحنه و بعد از سوت داور، وحید امیری اقدام به شوتزنی کرد که این ضربه با واکنش و اعتراض شجاع خلیل زاده همراه شد. دو طرف ثانیه‌هایی چشم به چشم شدند و در ادامه اما خیلی زود ماجرا ختم به خیر شد و هم‌تیمی‌های ملی‌پوش رو به داور هم اعلام کردند مشکلی وجود ندارد. با این حال این واکنش اعتراض آمیز تند، با واکنش در فضای مجازی همراه شد.

وحید امیری کاپیتان بااخلاق پرسپولیس به دلیل همین موضوع و جوسازی‌های شکل گرفته در فضای مجازی، اقدام به انتشار تصویری از شجاع خلیل زاده با قرار دادن یک قلب قرمز در صفحه شخصی‌اش کرد تا نشان دهد موضوع او و هم‌تیمی سابقش جدی نیست و یک اتفاق کاملا فوتبالی بوده است.

rxp6gZpd0HHH

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: