پایگاه خبری خانه فوتبال:

​شایعات منتشر شده از طبقات بالایی ساختمان باشگاه استقلال حاکی از بروز برخی اختلاف نظرها بین مدیران می‌دهد.
​پس از تغییر و تحول‌های به وجود آمده در راس سازمان خصوصی‌سازی و جدایی حسین قربان‌زاده از این مجموعه همچنین خروج حمید سجادی از وزارت ورزش و ورود کیومرث هاشمی به این عرصه ظاهرا برخی مناسبات در راس باشگاه‌های سرخابی پایتخت دستخوش تغییر و تحولاتی شده است.

این افراد که حالا دیگر سمتی در مجموعه های یاد شده ندارند همان افرادی بودند که خطیر، سمیعی و سایر مدیران تازه وارد را به این باشگاه آوردند و قرار بود از آنها حمایت کنند ولی... این تغییر و تحولات که مشخصاً تأثیراتش در بیرون و از سوی هواداران و مخاطبان این دو باشگاه به چشم نمی‌آید، ظاهرا در یکی از این دو تیم «بیشتر» موجب بروز اختلاف نظرهایی بین مسئولان عالی رتبه شده است.

در شرایطی که شایعات روزهای گذشته پیرامون اختلاف نظرها بین جواد نکونام و علی خطیر در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد حالا شایعاتی مبنی بر اختلاف نظرهای زیر پوستی بین فرشید سمیعی و علی خطیر نیز به گوش می‌رسد. شایعاتی پیرامون داشتن حق امضا، ورود به ریز مسائل قرارداد بازیکنان، خرید و فروش بازیکن، بحث جذب اسپانسر، صحبت با رسانه‌ها و... از مواردی بوده که طی این مدت باعث شده تا حرف و حدیثهایی تأیید نشده در همین ارتباط از راهروهای باشگاه استقلال به بیرون درز پیدا کند.

موضوعاتی از جمله تغییر و تحولات در راس وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی که تاثیراتش را به این شکل روی این تیم، آن هم در مصاف با حریفان تا بن دندان مسلح گذاشته وضعیت را چندان رو به راه به نظر نمی‌رساند. قطعاً هرگونه تنش در فاز مدیریتی باشگاه استقلال می‌تواند این مجموعه را با تنش‌های دیگری در بدنه تیم مواجه کند.

حتماً جواد نکونام که این مدت روزهای سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشته از این شرایط به هیچ عنوان خوشنود نیست./خبر ورزشی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: