پایگاه خبری خانه فوتبال:

جدول لیگ برتر فوتبال ایران با دیدارهای امشب از هفته سوم تغییراتی داشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امشب با برگزاری چهار بازی پیگیری شد.
در حساس ترین بازی این هفته سپاهان مقابل استقلال به برتری یک بر صفر رسید تا با ثبت سومین پیروزی متوالی، خود را از استقلال جدا کرده و موقت به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد. شاگردان جواد نکونام نیز با متحمل شدن اولین باخت فصل خود، با همان 6 امتیاز رتبه دوم را حفظ کردند.

آلومینیوم اراک نیز با برتری 2 بر یک در خانه هوادار به جمع تیم‌های 6 امتیازی لیگ اضافه شد و در جایگاه چهارم قرار گرفت. شاگردان محمود فکری نیز با 4 امتیاز در رده ششم جای گرفتند.

فولاد در یکی از بدترین روزهای خود با نتیجه عجیب 4 بر صفر مقابل ملوان مغلوب شد تا با سومین باخت متوالی‌اش بدون امتیاز مانده و قعرجدول را رها نکند. تیم علیرضا منصوریان با تفاضل گل منفی 8 از سه بازی، شرایط بسیار اسفناکی در جدول دارد و به همین دلیل احتمال قطع همکاری او با سرخ پوشان اهوازی قوت گرفته است. انزلی‌چی‌ها نیز پس از 2 باخت اولین برد خود را در فصل جدید کسب کردند تا با مثبت شدن تفاضل گل خود و 3 امتیازی که به دست آورده‌اند، به رده هشتم صعود کنند.در آخرین بازی امروز نیز پیکان در شرایطی که تا دقیقه 6+90 از صنعت نفت پیش بود، در نهایت به تساوی یک بر یک در بازی خارج از خانه رضایت داد تا سومین تساوی متوالی‌اش را ثبت کرده و در جایگاه نهم بایستد. شاگردان عبدالله ویسی نیز با این 4 امتیاز در رتبه هفتم قرار دارند.

Sd1Ew4U0CIWx

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: