پایگاه خبری خانه فوتبال:

ملوان برای اولین بار بعد از لیگ چهارم حرفه‌ای موفق شد یک تیم را با اختلاف چهار گل شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بار در فصل 83-84 تیم ملوان که به عنوان پدیده لیگ برتر مطرح بود، موفق شد با نتیجه شگفت‌انگیز 5-0 سایپا را شکست دهد تا بهترین برد تاریخ خود را کسب کند. این پیروزی در حالی رقم خورد که قوی سپید در آن فصل موفق شد جایگاه هفتم را کسب کند.

پس از آن ملوان که از جایگاه موردنظر طرفداران این تیم فاصله گرفته بود، یک بار با دراگان اسکوچیچ موفق شد 4-2 استقلال را شکست دهد تا اینکه روز گذشته با یک برد تاریخی، فولاد را به خوزستان بدرقه کرد.

این دومین برد بزرگ ملوان در لیگ برتر است که اوضاع این تیم را در جدول هم بهتر کرده و شاگردان تارتار حالا با سه امتیاز پای به بازی خارج از خانه خواهند گذاشت.

لبته بازی هفته چهارم ملوان برابر گل‌گهر، یکی از مدعیان قهرمانی، خواهد بود و این پایان قرعه دشوار مهدی تارتار است که پس از آن باید با نفت آبادان، پیکان و نساجی دیدار کند و فرصت جمع کردن امتیازات بیشتر را خواهد داشت.

ملوان با توجه به جذب احتمالی سه بازیکن سهمیه فیفا، بعد از هشت شهریور شرایط مطلوب‌تری را هم خواهد داشت و باید دید که تیم تارتار بعد از این طلسم‌شکنی می‌تواند شرایط بهتری را هم تجربه کند یا خیر.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: