پایگاه خبری خانه فوتبال:

آغاز پرداخت وام فوری و ارز بانکی ویژه اربعین حسینی.وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود.وام فوری و ارز اربعین در برخی از بانکها پرداخت می شود.وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود.سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

شرایط دریافت وام ۱۰ میلیون تومانی پیاده روی اربعین

تسهیلات طرح زائران اربعین حسینی (ع) در بانک ملی ایران به‌صورت قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

بانک ملی ایران به اطلاع متقاضیانی که در موعد مقرر نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح زائران اربعین حسینی (ع) اقدام کرده اند می‌رساند پس از ثبت نام در سامانه سماح از تاریخ اول تا پنجم شهریور ماه سال جاری با نصب آخرین نسخه همراه بام، درخواست تسهیلات خود را به‌صورت غیر حضوری ثبت کنند.

مبلغ این تسهیلات پس از امضای الکترونیکی قرارداد به حساب متقاضیان واریز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک ملی ایران به آن دسته از متقاضیانی که در موعد مقرر حساب ویژه طرح تسهیلاتی «زائران اربعین» را افتتاح کرده باشند، این وام را پرداخت می‌کند. متقاضیان بعد از افتتاح حساب، باید در سامانه سماح ثبت نام کرده باشند تا بتوانند از تاریخ اول تا پنجم شهریورماه سال جاری، در همراه بام، برای این تسهیلات درخواست بدهند. مبلغ این وام بعد از دریافت امضای الکترونیکی قرارداد تسهیلات به حساب متقاضیان واریز خواهد شد.سلام نو

طبق آخرین اطلاعات، متقاضیان با تودیع مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ ۱۰ میلیون تومان برای خرید ارز اربعین و کمک هزینه سفر بهره مند شوند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و وام گیرندگان باید بعد از بازگشت از سفر برای تا شش برای پرداخت اقساط اقدام کنند.

بنابراین با توجه به مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت شش ماهه، مبلغ اقساط ۲ میلیون تومان خواهد بود. سود کل این وام ۲۰۰ هزار تومان و مبلغ سود و تسهیلات با هم ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

خرید غیرحضوری ارز اربعین از طریق اپلیکیشن بله

در صورتی که زائران مایل به خرید ارز اربعین باشند می‌توانند از طریق بانک ملی اقدام کنند. فرآیند فروش ارز به صورت ۲۴ ساعته و در بستر اپلیکیشن بله انجام می‌شود. فروش ارز اربعین به صورت حضوری نخواهد بود.

زائران نجف و کربلا متقاضی وام بخوانند | با افتتاح حساب آنلاین وام 5 میلیونی بگیرید + جزئیات

با تصویب هیات مدیره بانک گردشگری، زائران نجف و کربلا با داشتن زائر کارت می توانند از تسهیلات ۵۰ میلیون ریالی بر اساس معدل‌گیری میانگین سپرده بدون ضامن و بازپرداخت شش ماهه بهره‌مند شوند.

بانک گردشگری به منظور رفاه حال زائران نجف و کربلا، از امسال طرح "زائر کارت" را اجرایی کرده است. این کارت مشابه کارت بانکی دارای اعتبار چند ساله بوده و در سال های بعد نیز قابل استفاده خواهد بود.

زائران نجف و کربلا(عراق) با دریافت رایگان "زائر کارت" بانک گردشگری از دهها خدمات ویژه بانکی در مدت سفر بهره‌مند می شوند.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، ارائه تسهیلات بانکی ویژه زائران اربعین حسینی (ع) وفق ضوابط بانک مرکزی، برخورداری از تخفیف خرید در فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، تولیدات ایرانی، حمل و نقل مرتبط با باشگاه زائران حسینی و دریافت اطلاعیه‌ها و اخبار ستاد اربعین و نیروی انتظامی برخی از خدمات زائر کارت است.

دارندگان زائر کارت بانک گردشگری برای سفر به کربلا و نجف از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و همچنین مرز زمینی مهران و سایر مرزهای خروجی هنگام استفاده از زائرکارت در گیت‌های خروجی، شناسایی می‌شوند و در نتیجه دارای کمترین میزان تشریفات اداری خواهند بود.  

افتتاح حساب به صورت آنلاین از طریق گوشی تلفن همراه در TOBANK و یا حضوری در تمام شعب بانک گردشگری و ادارات گذرنامه برای دریافت کارت ویژه "زائر کارت" به صورت رایگان و برخورداری از تمام خدمات کارت های بانکی یکی دیگر از ویژگی‌های زائر کارت را تشکیل می دهد.

همچنین درج QRCode و بارکد در پشت کارت برای امور شناسایی، اطلاعات هویتی، خدمات مرزی، ثبت اطلاعات پزشکی، سوابق دارویی، امکان تجویز نسخه الکترونیکی و مشاوره پزشکی و خدمات پستی زائران و همچنین خدمات درمانی در برخی مراکز درمانی کشور عراق امکانپذیر است.

امکان صدور و ارائه گذرنامه زیارتی همراه با کارت بانکی پس از ثبت در سامانه "سماح" سازمان حج و زیارت و ارسال رایگان نیز از ویژگی های زائر کارت به شمار می‌رود.

 مهلت دریافت وام فوری ویژه اربعین بدون ضامن

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک ملی ایران به آن دسته از متقاضیانی که در موعد مقرر حساب ویژه طرح تسهیلاتی «زائران اربعین» را افتتاح کرده باشند، این وام را پرداخت می‌کند. متقاضیان بعد از افتتاح حساب، باید در سامانه سماح ثبت نام کرده باشند تا بتوانند از تاریخ اول تا پنجم شهریورماه سال جاری، در همراه بام، برای این تسهیلات درخواست بدهند. مبلغ این وام بعد از دریافت امضای الکترونیکی قرارداد تسهیلات به حساب متقاضیان واریز خواهد شد.

طبق آخرین اطلاعات، متقاضیان با تودیع مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان، از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ 10 میلیون تومان برای خرید ارز اربعین و کمک هزینه سفر بهره مند شوند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و وام گیرندگان باید بعد از بازگشت از سفر برای تا شش برای پرداخت اقساط اقدام کنند.

بنابراین با توجه به مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت شش ماهه، مبلغ اقساط 2 میلیون تومان خواهد بود. سود کل این وام 200 هزار تومان و مبلغ سود و تسهیلات با هم 10 میلیون و 200 هزار تومان خواهد بود.

در صورتی که زائران مایل به خرید ارز اربعین باشند می‌توانند از طریق بانک ملی اقدام کنند. فرآیند فروش ارز به صورت 24 ساعته و در بستر اپلیکیشن بله انجام می‌شود. فروش ارز اربعین به صورت حضوری نخواهد بود.

فهرست شعب منتخب عرضه ارز اربعین و وام فوری اعلام شد

بانک مرکزی برای موضوع ارز زائرین اربعین حسینی اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده است تا این زائرین با کمترین مشکل بتوانند به این زیارت بروند. 

محمد رضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی، در این زمینه می گوید: برخلاف سال های گذشته که دلار یا یورو در اختیار زائرین قرار می گرفت، امسال به زائرین 200 هزار دینار ارز پرداخت خواهد شد.

پیش از این شرایط دریافت و بانک های عامل توزیع کننده ارز اربعین به شرح زیر  اعلام شده بود:

۱ـ فروش ارز (اسکناس) به زائرین به صورت دینار عراق حداکثر به مبلغ 200 هزار دینار عراق به هر زائر به نرخ فروش اسکناس ETS، که معادل ریالی آن حدود 62 تا 65 میلیون ریال است.

۲ـ فروش ارز به زائرین بالای ۵ سال، از تاریخ 1402/05/28 تا تاریخ 1402/06/14

۳ـ فروش ارز در شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، صادرات، تجارت، پارسیان، سپه و پست‌بانک

۴ـ فروش ارز به زائرین محدودیتی بابت فروش ارز مسافرتی در سال جاری برای متقاضیان ایجاد نمی‌کند.

۵ـ سرپرستان خانوار با در دست داشتن  مدارک هویتی (کارت ملی و شناسنامه سرپرست خانوار و کارت ملی  اعضای خانوار)  و گذرنامه (یا برگه تردد اربعین) معتبر زائر می‌توانند نسبت به خرید ارز اربعین از طریق بانک‌های تعیین‌شده اقدام نمایند.

6- فروش ارز تنها به زائرانی انجام خواهد شد که در سامانه سماح ثبت‌نام نموده‌اند و مجوز خرید ارز (کد پیگیری مربوط) را دریافت کرده‌اند.

بنابراین گزارش، متقاضیان می توانند برای دریافت ارز اربعین به شعب منتخب شش بانک تجارت، ملی ایران، سپه، صادرات، پارسیان و پست بانک مراجعه کنند. ست شعب منتخب عرضه ارز اربعین حسینی شامل بانک‌های، تجارت، ملی،‌سپه، صادرارت، پارسیان، پست بانک است.(با لینک بر روی نام بانک به جزئیات شعب دسترسی خواهید داشت)

فروش ارز به زائرین اربعین حسینی از روز شنبه 28 مردادماه در اپلیکیشن بله بانک ملی ایران

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، فرآیند فروش ارز به متقاضیان به‌صورت 24 ساعته و در بستر  اپلیکیشن بله بانک فراهم شده و امکان فروش به صورت حضوری وجود نخواهد داشت.

فروش ارز (اسکناس) به زائرین پنج سال به بالا (متولدین 1397/05/28 به قبل) حداکثر به مبلغ 200 هزار دینار عراق با نرخ فروش ارز اسکناس مندرج در سامانه ارزی ملی «سام» انجام و تا 14 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

​مدارک مورد نیاز برای تحویل ارز در شعب انتخابی توسط متقاضیان برای زائرین بالای 15 سال با اصل کارت ملی و گذرنامه معتبر یا اصل کارت ملی و «برگه تردد اربعین» معتبر و برای زائرین بین 5 تا 15 سال با اصل شناسنامه خواهد بود.

سرپرستان خانوار می‌توانند به‌منظور تحویل ارز اربعین اعضای خانواده خود  (همسر و فرزندان) با ارائه اصل تمامی مدارک هویتی خود و اعضای خانواده در ایام غیر تعطیل و تا ساعت 15 به شعبه انتخابی مراجعه کنند.

 درخواست فروش ارز برای افراد بالای 18 سال با کنترل تطابق شماره ملی، شماره موبایل و کارت بانکی صورت می پذیرد و افراد 5 تا 18 سال نیز می توانند با شماره همراه والدین یا اعضای خانواده خود اقدام به خرید ارز کنند.

لازم به ذکر است، ثبت اطلاعات در سامانه سماح در زمان فروش اینترنتی به‌صورت مکانیزه انجام می‌پذیرد و فروش ارز در سرفصل «ارز زیارتی اربعین» محدودیتی بابت فروش «ارز مسافرتی» در سال جاری برای متقاضیان ایجاد نمی کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: