پایگاه خبری خانه فوتبال:

دروازه‌بان پیشین کروات پرسپولیس حاضر به تأیید دریافت بخشی از مطالبات خود از سوی باشگاه نیست.
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس طبق توافق با بوژیدار رادوشوویچ قرار شد بدهی ۸۵۰ هزار یورویی‌اش به دروازه‌بان پیشین کروات را در چهار قسط تا پایان سال ۲۰۲۳ میلادی پرداخت کند. طبق توافق انجام شده بین طرفین، باشگاه پرسپولیس و رادو بر سر پرداخت رقم ۸۵۰ هزار یورویی توافق کردند که کمتر از رقم ذکر شده در رأی فیفا بود و باشگاه پرسپولیس متعهد به پرداخت آن در چهار قسط از ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۵ دی ماه ۱۴۰۱) تا نهم نوامبر ۲۰۲۳ (۱۸ آبان ۱۴۰۲) شد.

باشگاه پرسپولیس نیز طبق همین توافق قسط سوم رادو را تا ۲۵ تیرماه پرداخت کرد اما رادوشوویچ مدعی شد به جای ۲۰۰ هزار یورو مبلغ ۱۶۰ هزار یورو دریافت کرده است و بابت تأخیر دو روزه در دریافت ۴۰ هزار یورو باقیمانده خواستار جریمه باشگاه از سوی فیفا شد.

رادو با باشگاه پرسپولیس توافق کرده بود، اگر پول هر قسط را در موعد مقرر دریافت نکند بابت تأخیر در دریافت هر قسط مبلغ ۲۰۰ هزار یورو بیشتر می‌خواهد.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس اسناد پرداخت قسط سوم طلب رادو را قبل از مهلت تعیین شده به طور کامل در اختیار وکیل او قرار داده است، اما باز هم این دروازه‌بان حاضر به تأیید ۴۰ هزار یورو دریافتی نیست تا پرسپولیس مدارک پرداختی خود را در اختیار فیفا قرار داده و آنها را در جریان موضوع قرار دهند.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: