پایگاه خبری خانه فوتبال:

دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر چهارشنبه شب با انجام سه مسابقه به پایان می‌رسد که در یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته پرسپولیس در اهواز میهمان فولاد خوزستان بحران زده است.

هفته چهارم لیگ برتر| مصاف پرسپولیس با فولادی نرم و بحران‌زده!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  هفته چهارم مسابقات لیگ برتر بیست و سوم چهارشنبه شب به پایان می رسد و به دلیل روزهای فیفا لیگ برتر تا دو سه هفته تعطیل خواهد بود. نگاهی به سه بازی پایانی این هفته می اندازیم؛

ذوب آهن اصفهان - هوادار تهران؛ تقابل گربه سیاه های زخمی!

ذوب آهن اگر چه گربه سیاه پرسپولیس لقب گرفته و همواره برای سرخپوشان تهرانی دردسر درست می کند اما مقابل هوادار تیمی همیشه بازنده است! از زمانی که هوادار به لیگ برتر آمده ذوبی ها نتوانسته اند این تیم تازه تاسیس را شکست بدهند و 3 باخت و یک مساوی حاصل تقابل با هوادار بوده است و هوادار خودش یک گربه سیاه برای ذوب آهن محسوب می شود . هفته گذشته هوادار در خانه مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد و محمود فکری سرمربی، سیروس دین محمدی مربی و علی  طهماسبی مدیر تیم هم به دلیل رفتارها و اعتراض هایشان به داوری با جرایم سنگین مالی و محرومیت تعلیقی مجازات شدند 

ذوب آهن هم از از اشتباه داوری هفته گذشته ضربه خورد و بازی برده را با گل آفساید پرسپولیس با مساوی عوض کرد. هر دو تیم از داوری زخم خورده اند و هر دو هم 4 امتیازی هستند و هوادار به دلیل تفاضل گل بهتر یک پله بالاتر از ذوب آهن در رده ششم ایستاده و حالا تقابل دو گربه سیاه زخمی از داوری دیدنی است.

آلومینیوم اراک - شمس آذر قزوین؛ هت تریک برد یا روز خوب میهمان؟

آلومینیوم که با دو برد متوالی در رده پنجم جدول ایستاده  برای نخستین مرتبه در تاریخ لیگ به مصاف تیم شمس آذر قزوین خواهد رفت. تیمی که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده و با وجود یک برد و یک مساوی فقط یک امتیاز در جدول دارد زیرا این تیم لیگ را بخاطر یک بازیکن غیرمجاز با منفی سه امتیاز آغاز کرد.

شاگردان سعید دقیقی هفته گذشته در رفسنجان مس را گلباران کردند تا به بالای صفر برسند و آلومینیوم اراک هم تیمی سختکوش و دونده نشان داده که با مجتبی حسینی توانسته بهتر از قبل بازی کند و نتیجه بگیرد. اراکی ها دوست دارند قبل از تعطیلات لیگ در بردن هت تریک کنند اما شمس آذر تیمی نیست که راحت تسلیم شود.

فولاد خوزستان - پرسپولیس؛ صدمین برد سرخپوشان با یحیی مقابل فولادی به نرمی پر قو!؟

کمتر کارشناسی تصور قعرنشینی فولاد را در لیگ بیست و سوم می کرد اما قرمزپوشان اهوازی با علیرضا منصوریان بدون امتیاز و با 9 گل خورده آخرین تیم جدول هستند! تیمی که به گفته برخی کارشناسان برای کسب سهمیه آسیایی در لیگ بسته شده بود اکنون ضعیف ترین خط دفاع لیگ را یدک می کشد! علیرضا منصوریان هم از تیم اخراج شده و فولادی ها در حساس ترین بازی نیم فصل بدون سرمربی هستند! البته از شب گذشته شایعه مذاکره این باشگاه با علی دایی و محرم نویدکیا منتشر شده که ظاهرا نویدکیا بعد از این مسابقه هدایت قرمزپوشان اهوازی را برعهده خواهد گرفت.

پرسپولیس  7 امتیازی هم به لطف گل آفساید به  ذوب آهن بدون شکست است و فردا شب ورزشگاه شهدای فولاد  برخلاف ورزشگاه آزادی هم چمن خوبی دارد هم سکوهای مناسبی برای حضور هواداران به این ترتیب دیگر گل محمدی سرمربی پرسپولیس بهانه ای برای نق زدن نخواهد داشت! حریف هم که سرمربی ندارد و در وضعیت بحرانی به سر می برد بنابراین آقای امپراتور پرسپولیس هیچ بهانه ای برای نبردن و نرسیدن به صدمین برد با پرسپولیس نخواهد داشت و اگر نتیجه ای غیر از برد پرسپولیس دراین دیدار رقم بخورد می توان آن را شگفتی نامید. در واقع پرسپولیس هیچ وقت فولاد را نرم تر از این وضعیت پیدا نخواهد کرد!

برنامه مسابقات هفته چهارم لیگ برتر:

سه‌شنبه ۷ شهریور 

نساجی مازندران – صنعت نفت آبادان- ساعت ۱۹:۳۰ - ورزشگاه وطنی قائمشهر

پیکان تهران– فولادمبارکه سپاهان اصفهان - ساعت ۱۹:۳۰ - ورزشگاه پاس قوامین تهران

گل‌گهر سیرجان – ملوان بندرانزلی- ساعت ۲۰- ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

چهارشنبه 8 شهریور 

ذوب‌آهن اصفهان – هوادارتهران - ساعت ۱۹:۳۰ - ورزشگاه فولادشهر فولادشهر

آلومینیوم اراک – شمس آذر قزوین- ساعت ۲۰- ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

فولاد خوزستان – پرسپولیس- ساعت ۲۱:۳۰ - ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: