پایگاه خبری خانه فوتبال:

دروازه‌بان با تجربه پورتو و تیم ملی پرتغال در دیدار مقابل ریو آوه با کفش‌هایی وارد زمین شد که باعث تعجب رسانه ها شد.
به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتبال پورتو در شرایطی دوشنبه شب در هفته سوم لیگ برتر پرتغال مقابل ریو آوه به پیروزی دو بر یک لحظه آخری در زمین حریف خود دست یافت و سومین برد متوالی در فصل جدید این رقابت‌ها را به دست آورد که مهدی طارمی ۷۸ دقیقه در زمین حضور داشت و نتوانست گلزنی کند، اما یک اتفاق جالب دیگر و مرتبط با این ستاره ایرانی رخ داد.

دیوگو کاستا، دروازه‌بان با تجربه پورتو و تیم ملی پرتغال در دیدار مقابل ریو آوه با کفش‌هایی وارد زمین شد که تعجب رسانه‌ها و دوربین تلویزیونی و البته هواداران حاضر در ورزشگاه حریف را به همراه داشت، چراکه او با استوک مهدی طارمی پای به این بازی گذاشته بود.

دروازه بان ۲۳ساله پورتو که تمام دوران بازی خود را در این باشگاه سپری کرده، در دیدار مقابل ریوآوه با استوک سفید رنگی به زمین آمد که پشت هر دو پاشنه آن، پرچم ایران درج شده بود و این اتفاق با توجه به اینکه کاستا گلر اصلی تیم ملی پرتغال است، تبدیل به سوژه رسانه‌های این کشور شد.

نکته جالب توجه درباره کاستا، این بود که ظاهرا گلر پورتو کفش‌های مهدی طارمی را به طور قرضی دراختیار داشت، چراکه علاوه بر پرچم ایران، مخفف نام این ملی‌پوش ایرانی که همیشه روی استوک او وجود دارد(MT۹) به چشم می‌خورد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: