پایگاه خبری خانه فوتبال:

کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی بزرگترین انتقال قرن به عربستان است.کریستیانو رونالدو به تنهایی رکورد دار و آقای گل جهان شد.کریستیانو رونالدو به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شده بود.کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است. کریستیانو رونالدو در سورپرایزی به باشگاه النصر عربستان پیوست.

کریستیانو رونالدو و رقص شمشیر عربی

رونالدو آقای گل عربستان شد

ابرستاره پرتغالی بعد از هفته چهارم لیگ عربستان صدرنشین بهترین گلزنان قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته چهارم لیگ حرفه‌ای عربستان، النصر به مصاف الشباب رفت و با درخشش رونالدو به برتری 4 بر صفر رسید.

در این بازی رونالدو 2 گل از روی نقطه پنالتی برای النصر به ثمر رساند و توانست باز هم برای این تیم گلزنی کند.
مانه و سلطان الغنام دیگر گل‌های النصر در این بازی را به ثمر رساندند.
رونالدو تعداد گل های خود را در پایان هفته چهارم لیگ عربستان به عدد 5 رساند تا خود را به عنوان آقای گل موقت معرفی کند.
در رده دوم بهترین گلزنان عربستان حمدالله ستاره مراکشی الاتحاد با 4 گل قرار دارد.

کریستیانو رونالدو

نظر کریستیانو رونالدو درباره ازدواج با جورجینا

کریستیانو رونالدو نیز  یک بار از سوی پیرز مورگان مجری مشهور انگلیسی تحت فشار قرار گرفت که چه زمانی با رودریگس ازدواج خواهد کرد. او پاسخ داد: «این اتفاق می‌تواند در یک سال، یا شش یا یک ماه آیند رخ دهد. من ۱۰۰۰ درصد مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد.»

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو به همراه خانواده‌اش به مادرید سفر کرد و تولد دو فرزندش را آنجا جشن گرفت.

کریستیانو رونالدو

تعویض های رونالدو در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر و جدی بودن جورجینا رودریگز هنگام معرفی فوق ستاره پرتغالی در النصر بعد از امضای قرارداد ۱۷۳ میلیون پوندی در سال از جمله دلایلی بود که توسط بخش خاصی از مطبوعات منتشر شد که احتمال گسستگی در روابط این زوج را بعد ۷ سال رابطه مطرح کردند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، با این حال شایعه بحران در روابط این زوج بلافاصله توسط خود جورجینا از طریق حساب اینستاگرامش تکذیب شد.

جورجینای ۲۹ ساله عکسی با رونالدو ۳۸ ساله منتشر کرد تا نشان دهد که رابطه آنها مثل همیشه است.

عکسی که در صفحه اینستاگرام جورجینا منتشر شد، عکسی از روز معارفه رونالدو با النصر را نشان می دهد، همان عکسی که او در آن زمان متهم به عصبانی به نظر رسیدن بود.

با این حال در آن عکس به نظر می آید جورجینا لبخند می زند، با چشمان بسته و با محبت شریک زندگی خود را که پیراهن شماره ۷ جدیدش را پوشیده بود، در آغوش گرفته است و در توضیح عکس نوشته بودچیزهای زیبای زیادی برای زندگی باقی مانده است.

شروع شایعات جدایی

شایعات بحران در رابطه رونالدو با جورجینا رودریگز حالا بعد از یک برنامه گفتگو محور در شبکه تلویزیونی پرتغالی CMTV بار دیگر مطرح شده است.

احتمال جدایی رونالدو از جورجینا شدت یافت!

در این برنامه روزنامه نگار«کوئینتینو آیرس»، دوست نزدیک مادر کریستیانو رونالدو ،«ماریا دولورس آویرو»، و یکی از دوستان کاپیتان پرتغال نظر خود را در مورد رابطه این زوج بیان کردند.

آیرس ادعا کرده رفتارهای کریستیانو نشان می دهد که او از زندگی شخصی خود راضی نیست و با اشاره به جورجینا نامزد اسپانیایی رونالدو گفت:

«او لحظه ای شاد زندگی نمی کند و هر چه بیشتر از مادرش دور می شود ، ناراحت تر می شود و ما می دانیم که چرا او (کریستیانو رونالدو) از خانواده اش بیشتر و بیشتر دور می شود.

جورجینا هر روز را در یک مرکز خرید در ریاض می گذارند و این یکی از دلایل ناراحتی کریستیانو هستش. »

سریال تلویزیونی جدید جورجینا رودریگز در نتفلیکس «من جورجینا هستم» فصل ۲ هم سبک عجیب و غریب زندگی این مدل و اینفلوئنسر را نشان می دهد که اشتیاق خودش و برای خریدهای مجلل نشان می دهد ….

همچنین شایعه شده بود که جورجینا رودریگز با مادر رونالدو ، دولورس آویرو، اختلاف نظر داشته، و گفته می شود که این دو در گذشته اختلاف خاصی بر سر رونالدو داشته اند.این زوج در حال حاضر والدین پنج فرزند میباشند.

کریستیانو رونالدو

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: